اسماعیل مفرد بوشهری دقایقی قبل در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شکستگی لوله شبکه توزیع گاز در منطقه رودک اظهار داشت: روز گذشته پس از بارش‌های شدید و سیلاب در منطقه و طغیان رودخانه‌ها گزارشی دریافت شد که که شکستن لوله گاز موجب آتش سوزی شده و آتشی در داخل رودخانه دیده می‌شود که احتمال شکستگی لوله گاز هست.

وی افزود: بلافاصله مأموران شرکت گاز به منطقه اعزام شدند و مشخص شد به دلایل نامعلومی که شاید سیلاب نیز عامل آن باشد و برخورد سنگ‌های سیلاب به لوله موجب شکستگی در لوله شبکه توزیع شده آتش در آب دیده شده است.

لوله انتقال گاز آسیب ندیده است

بوشهری تصریح کرد: این خط فقط برای شبکه توزیع تعدادی از واحدهای مرغداری و تولیدی است که بلافاصله گاز منطقه قطع شده و شبکه برای تعمیر آماده شده است و لوله اصلی انتقال گاز هیچ آسیبی ندیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین یادآور شد: به دلیل سیلاب رودخانه و حجم بالای آب فعلاً امکان تعمیر لوله گاز نیست و به محض کاهش حجم سیلاب رودخانه این کار انجام خواهد شد.

وی گفت: این لوله از کف رودخانه عبور کرده و پس از شکستگی بلافاصله گاز عبوری قطع شده و سوخت دوم چند واحد محدود مرغداری تأمین شده تا در روند تولید آنها مشکلی ایجاد نشود.

بوشهری اظهار داشت: گاز منازل مسکونی دایر است و هیچ مشکلی برای این محدوده وجود نداد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.