محمدحسین  اسماعیلی روز جمعه با اعلام این مطلب افزود: در همین راستا، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از همان روزهای اول این بحران، مکاتبه ای با  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام داده و در روزهای اخیر نیز گزارشی از میزان حدودیِ خسارات وارده بر مراکز و برنامه های فرهنگی و هنری، آموزشگاههای آزاد هنری و سینمایی، نگارخانه ها، موسسات فرهنگی و هنری، حوزه نمایش و سینماها و موسیقی و همچنین رسانه ها و مطبوعات، چاپخانه ها و انتشاراتی ها و کتابفروشی ها و... به وزارت ارشاد و استانداری قزوین ارسال شده و در آن مبالغی را برای کمک و ارائه تسهیلات به این مراکز  و هنرمندان پیشنهاد داده ایم.

وی یادآورشد: وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونین وزارتخانه و استاندار محترم قزوین پیگیر ارائه تسهیلات وحمایت از این مراکز از سوی دولت و سازمان برنامه و بودجه هستند که انشاالله محقق خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در پایان با اشاره به اینکه امید ما به اعتباری است که از سوی دولت برای حمایت به مراکز فرهنگی و هنری متضرر از ویروس کرونا اعلام شده است گفت: آنچه که قرار است به عنوان کمک به تمامی حوزه های فرهنگی و هنری متضرر پرداخت شود تنها از این محل می باشد و ادارات کل محلی برای تامین اعتبار در این خصوص را ندارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.