به گزارش ایرنا احمد حسین فتایی عصرشنبه دردیدار با فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان گفت: سپاه پاسداران از آغاز انقلاب به عنوان یکی از مهمترین ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، علاوه بر نقش نظامی، در حوزه های مختلف نیز به خوبی ایفای نقش نموده وهمواره مایه افتخار ملت ایران بوده است.
وی ادامه داد: برگزاری و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری با محوریت ارزش های مورد تاکید و تایید جامعه اسلامی ایران، همواره مد نظر متولیان دلسوز فرهنگی قرار داشته و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این راستا برنامه های متعددی از جمله، جشنواره های مختلف هنری و فرهنگی، سوگواره خوشنویسی، ویژه برنامه عید غدیر، برگزاری پنج جشنواره با محوریت نماز را طی چند ماه گذشته به اجرا در آورده است.
فتایی تصریح کرد: بسیج هنرمندان یک ظرفیت بالقوه فرهنگی و هنری است که می توان در برگزاری برنامه های مختلف از توانمندی های آن بهره گرفت و خوشبختانه امروز بسیاری از هنرمندان مطرح استان افتخار بسیجی بودن را با خود همراه دارند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و آرمان های انقلاب اسلامی، تعامل سازنده با بسیج هنرمندان را از اولویت های خود قرار داده ایم زیرا با این کار می توان بسیاری از چالش های پیش روی فرهنگ و هنر را از مقابل برداشته و آرامش را به فضای فرهنگی هنری استان تزریق کرد.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان نیز در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای مجموعه کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، گفت: انقلاب اسلامی از زمان شکل گیری تا به امروز، همواره در حال گسترش و تبدیل شدن به یک تمدن و گفتمان جهانی است و وجود این نوع نگاه در فضای فرهنگی و هنری باعث به وجود آمدن ثمرات بزرگ و ماندگاری از فعالیت های این حوزه می شود.
سردار مرتضی کشکولی افزود: فضای فرهنگی و هنری باید عاری از هرگونه نگاه سیاسی و جناحی باشد و ما در زمینه فعالیت های فرهنگی و هنری خود در سپاه پاسداران، به دنبال تحقق این موضوع هستیم.
فرمانده سپاه لرستان با اشاره به نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب به حوزه فرهنگ و هنر، اظهار داشت: در آخرین دیدار فرماندهان سپاه  با رهبرمعظم انقلاب به مناسبت  هفته دفاع مقدس، ایشان فعالیت های سپاه در حوزه فرهنگ، اندیشه و کتاب را از افتخارات بزرگ این مجموعه انقلابی برشمرد.
سردار کشکولی گفت: ما به عنوان پاسداران حریم انقلاب اسلامی، به هیچ وجه قصد دخالت در کار متولیان و فعالان حوزه فرهنگ و هنر را نداریم بلکه هر زمانی که ببینیم انحرافی از مسیر انقلاب صورت گرفته، خود را ملزم به گوشزد کردن موضوع می دانیم تا آبروی نظام خدشه دار نشود.
وی ادامه داد: هر کسی با هر دیدگاهی و در هر مسئولیتی که در مسیر آرمان های انقلاب حرکت کند، مورد حمایت همه ارکان نظام است و همه ما باید خود را موظف به حرکت در مسیر پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، آرمان های انقلاب و منویات مقام معظم رهبری(مدالظله العالی) بدانیم.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در پایان افزود: ما آمادگی داریم برای ترسیم فضای سالم فرهنگی و هنری استان با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر متولیان این حوزه همکاری داشته و ظرفیت های خود را در اختیار آنان قرار دهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.