غلامرضا حقایق پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مهمترین راهکار مبارزه با ویروس کرونا، پیشگیری است که با رعایت نکات بهداشتی محقق می‌شود.

وی افزود: برای مقابله با ویروس کرونا برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و تاکنون اقدامات مختلفی در مبارزه با این ویروس و حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه هدف بنیاد انجام شده است.

حقایق‌پور توزیع بسته‌های اقلام بهداشتی بین جامعه ایثارگران را از جمله برنامه‌های بنیاد در مبارزه با ویروس کرونا برشمرد و گفت: تاکنون ۳ هزار و ۲۷۹ بسته بین این عزیزان به ویژه جانبازان و ایثارگرانی که در ردیف گروه‌های پرخطر بوده، توزیع شده است.

مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین یادآور شد: در این راستا ۲۰۰ بسته در شهرستان آبیک، ۲۸۰ بسته در شهرستان تاکستان، تعداد ۲۱۰ بسته در شهر محمدیه، ۲۵۵ بسته در شهرستان البرز، ۲ هزار و ۶۰ مورد در شهرستان قزوین و ۲۷۴ بسته در شهرستان بوئین‌زهرا توزیع شده است.

حقایق پور تصریح کرد: تاکنون همه بسته‌های حمایتی به جامعه هدف بنیاد استان قزوین تحویل داده شده و ۱۰۰ بسته نیز روز شنبه توزیع خواهد شد.

وی گفت: بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، اسپری و محلول ضدعفونی‌کننده و دستکش یک بار مصرف است که در این زمینه کارکنان در اکیپ‌های متعدد به درب منازل خانواده‌های شهدا و ایثارگران مراجعه کرده و بسته‌های یاد شده را به این افراد تحویل داده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین افزود: در تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان از جمله کارکنان سپاه و بسیج که همکاری خوبی داشتند تشکر و قدروانی می کنیم.

حقایق پور در ادامه گفت: باید آحاد جامعه نکات و مسائل بهداشتی را رعایت کنند تا با عنایت خداوند متعال از گسترش ویروس کرونا جلوگیری کرده و این ویروس منحوس را شکست دهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1403289
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.