به گزارش خبرنگار مهر، جلسه پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا و اقدامات انجام شده سازمان صمت قزوین روز دوشنبه به ریاست سعید نبیل رئیس سازمان و با حضور معاونین سازمان صمت در محل سالن جلسات سازمان صمت برگزار شد.

سعید نبیل در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده اظهار داشت: تاکنون بیش از ۱۰۰ فقره گشت مشترک با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان قزوین در سطح صنوف استان صورت گرفته است.

وی بیان کرد: استقرار بازرس مقیم در واحدهای تولید کننده الکل و انواع شوینده و مواد ضدعفونی کننده و ارائه گزارش روزانه به سازمان حمایت و انجام ۷۵۰۰ فقره بازرسی مخلف از کارهای انجام شده است.

نبیل تصریح کرد: با شناسایی ۱۶ واحد فروشنده تجهیزات پزشکی متخلف این افرا به علت گران فروشی و درج نکردن قیمت در کالاهای ماسک، محلول ضدعفونی کننده، دستکش و الکل طبی و صنعتی جریمه شدند.

رئیس سازمان صمت استان قزوین یادآور شد: همچنین ۲ واحد انبار دارو به دلیل اختلاف فهرست کالا و موجودی و امتناع از عرضه کالا و یک رستوران به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب شدند.

نبیل افزود: تشدید نظارت‌ها بر عملکرد رستوران‌ها، کافی شاپ ها به منظور رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا و فعالیت بیرون بر رستوران‌ها از اقدامات انجام شده است.

رئیس سازمان صمت استان قزوین تصریح کرد: دریافت و رسیدگی به ۴۳۰ فقره گزارش و شکایات مردمی از دیگر اقدامات سازمان صمت است که ۱۲۸ مورد آن مرتبط با اقلام پرمصرف این ایام بوده است.

در این جلسه در مورد نحوه توزیع میوه شب عید جهت جلوگیری از شیوع کرونا و نظارت بر فروش اینترنتی اقلام بهداشتی در استان تبادل نظر و تصمیماتی گرفته شد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.