به گزارش خبرنگار مهر، کارگروه کمیته پشتیبانی و تدارکات ستاد مبارزه با کرونای استان قزوین دوشنبه شب با حضور تابش مدیرعامل سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان کشور، عیسی قبادی معاون اقتصادی استانداری، نبیل رئیس سازمان صمت، قجر بیگی معاون دارو و غذای دانشگاه علوم پزشکی، فرمانداران و مدیران چند واحد صنعتی در محل سازمان صمت قزوین تشکیل شد.

سعید نبیل در این جلسه اظهار داشت: در روزهای گذشته توانسته ایم وضعیت تولید را ساماندهی کرده در برخی واحدها با تغییر خط تولید نسبت به تأمین کالاهای بهداشتی و ضد عفونی اقدام کنیم.

وی بیان کرد: با مشارکت فرمانداران و شناسایی میزان نیازها برای تأمین کالاهای مورد نیاز بویژه الکل، مواد ضد عفونی شهرستانها اقدام شده است و در روزهای آینده این وضعیت بهبود خواهد یافت.


نبیل تصریح کرد: تا پایان این هفته مقادیر زیادی ژل و الکل و ضد عفونی کننده در مناطق مختلف استان توزیع خواهد شد که تلاش می‌کنیم ۲۰ درصد آن در فروشگاه‌های بزرگ صورت گیرد تا دسترسی همه شهروندان به این اقلام تسهیل شود.

رئیس سازمان صمت استان قزوین یادآور شد: شناسایی ظرفیت تولید، برنامه ریزی برای تولید از ظرفیت موجود، برنامه ریزی برای توزیع از مهمترین کارهایی است که در دستور کار است و تلاش می‌کنیم اقلام بهداشتی در کف جامعه توزیع و در اختیار همه قرار گیرد.

در ادامه فرمانداران شهرستان‌ها ضمن اعلام نیاز مناطق به مواد بهداشتی خواستار ساماندهی در توزیع و تأمین نیاز خود شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.