به گزارش خبرنگار مهر، یک گروه تخصصی دندانپزشکی درنیکا با همکاری، دکتر میثم یوسفی، دکتر ارزانی، دکتر ریاحی در استان البرز برای پیشگیری از ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم اقدام به توزیع دو هزار عدد ماسک و دستکش به صورت رایگان کرده است.

دکتر میثم یوسفی رامندی دندانپزشک، با اشاره به نگرانی‌های ایجاد شده در پی انتشار ویروس کرونا در جامعه اظهار داشت: برای حفظ سلامت و پیشگیری از انتشار ویروس از امروز توزیع ماسک و دستکش بهداشتی را بین شهروندان در کرج آغاز کردیم.

وی با اظهار اینکه بنا داریم دو هزار عدد ماسک و دستکش را به صورت رایگان بین مردم توزیع کنیم، افزود: در شرایط حساس کنونی باید همه دست به دست هم دهیم تا نگرانی‌ها درباره این ویروس را کاهش دهیم.

دکتر یوسفی در ادامه افزود: استفاده از ماسک برای افراد بیمار الزامی است چرا که ویروس از راه قطرات بسیار ریزی سرایت می‌کند اما ماسک در افراد سالم محافظت صد در صد ایجاد نمی‌کند و باید اقدامات دیگر از جمله شستن مکرر دست‌ها را در نظر گرفت.

وی با اشاره به راهکارهای عملی در جلوگیری از ابتلاء به این بیماری، تاکید کرد: مردم در تماس با سطوح آلوده یا به محض ارتباط با افراد دیگر باید ۱۵ تا ۳۰ ثانیه دست خود را با آب و صابون بشویند یا با محلول ضد عفونی کننده و الکل دار که در همه جا قابل دسترسی است، ضدعفونی کنند.

وی رعایت بهداشت فردی و توجه به توصیه‌های بهداشتی را در پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا مؤثر دانست و ادامه داد: امیدواریم با همیاری مردم و مسئولان هرچه زودتر شاهد ریشه کنی این بیماری در جامعه باشیم.

این دندانپزشک همچنین از شهروندان خواست تا برای تهیه ماسک و دستکش بهداشتی به آدرس کرج، جهانشهر، بلوار جمهوری، ساختمان گل‌ها، طبقه چهارم جنوب، واحد ۸ گروه تخصصی دندانپزشکی درنیکا مراجعه کنند.

تلفن تماس برای کسب اطلاعات و دریافت بسته‌های بهداشتی با شماره تماس ۰۹۱۲۰۹۱۱۳۰۱ و ۳۴۲۰۸۴۶۹ تماس حاصل بگیرید.
 

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.