محمد فرج زاده‌ها روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تصمیم در نشست امروز ستاد استانی مقابله با کرونا به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس و مقابله با این بیماری اتخاذ شد.

وی اضافه کرد: با توجه به این تصمیم، تنها واحدهای صنفی مواد غذایی و ضروری شامل نانوایی،ها،عمده فروشان مواد غذایی به جز آجیل فروشی،قصابی‌ها،لبنیات و سوپرمارکت‌ها، مرغ و ماهی فروشان، فروشندگان برنج و حبوبات، میوه فروشان، آپاراتی‌ها، آژانس تلفنی، فروشندگان لوازم طبی و آزمایشگاهی و تجهیزات پزشکی و فروشگاه‌های بزرگ کالاهای اساسی مجوز فعالیت را در این مدت دارند.

این مسوول افزود: واحدهای غذای بیرون بر هم بدون پذیرایی در محل مجاز به ارایه خدمات هستند و فعالیت واحدهای تعمیرات خودرو و لوازم خانگی نیز براساس لیست اتاق اصناف و اتحادیه مربوط اعلام خواهد شد.

وی اضافه کرد: اتاق اصناف برای فعالیت برخی مشاغل و اصناف دیگر در صورت لزوم تصمیم گیری خواهد کرد و موارد لازم و ضروری را به صورت کشیک بندی به اتحادیه‌های مربوط اعلام می‌کند.

رییس اتاق اصناف قزوین ادامه داد: کلیه مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا قانونی و لازم الاجرا است و با هرگونه تخطی از آن برابر قانون برخورد خواهد شد.

فرج زاده‌ها از شهروندان در خواست کرد: تا حد ممکن خرید اقلام ضروری و اساسی خود را از طریق فروشگاه‌های اینترنتی انجام دهند و با ماندن در خانه به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کنند.

استان قزوین ۱۰۱ اتحادیه و حدود ۳۸ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی و شهرستان قزوین ۴۸ اتحادیه و ۱۹ هزار واحد صنفی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.