ابراهیم امامی روز شنبه در بازدید از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در پلیس راه اردبیل- سراب با اشاره به اهمیت اجرای این طرح گفت: با همت مسوولان ذیربط طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با برپایی سه پست قرنطینه و ایست بازرسی در مبادی ورودی شهرستان با  ۷۲ نفر نیرو در حال اجرا می‌باشد.
وی افزود: میزان تردد از مسیر نیر به سراب و بالعکس کاهش یافته و از ۲۸ اسفند سال گذشته تا هشتم فروردین ۱۱ هزار و ۵۵۵ تردد از جاده نیر - سراب و ۱۰ هزار و ۵۶۲ تردد از مسیر 

سراب به سمت نیر بوده است.

وی درباره اجرای طرح نظارت جدی بر خودروهای پلاک غیربومی در این شهرستان گفت: در اجرای این طرح هر خودرو پلاک غیربومی در شهر نیر دیده شود علاوه بر جریمه نقدی ۵۰۰ هزار تومانی ، یک ماه خودرو مورد نظر در پارکینگ نگهداری خواهد شد.
فرماندار نیر همچنین از پلمب ۵۷ واحد صنفی متخلف در راستای مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

او اظهارداشت: واحدهای صنفی غیرضروری که باید تعطیل شوند در صورت سرپیچی با هماهنگی سازمان تعزیرات به مدت یک ماه پلمب می‌شوند.
فرماندار نیر در خصوص تامین مایحتاج مردم نیز گفت: هیچ کمبودی وجود ندارد و نیازها، کالاهای اساسی و ضروری مردم تامین و ذخیره شده است.
وی افزود: فروشگاه‌های زنجیره‌ای، نانوایی‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی خصوصی و دولتی، داروخانه‌ها، مراکز دامپزشکی ،سوپرمارکت‌ها، میوه فروشی‌ها، محصولات پروتئینی، قصابی‌ها، مرغ فروشی‌ها، ماهی فروشی‌ها، جایگاه‌های سوخت، لبنیات فروشی‌ها و پخش دارو و مواد غذایی اصناف و مشاغلی هستند که تحت شرایط تعطیلی نخواهند بود.

شهرستان نیر در ۳۰ کیلومتری جنوب غربی اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی استان‌های اردبیل و آذربایجان‌شرقی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.