به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه محمد بیگی صبح چهارشنبه در دیدار با مدیر عامل و معاونین شرکت شهرک‌های صنعتی استان که در دفتر این شرکت برگزار شد اظهار داشت: هنر مجلس یازدهم با توجه به نامگذاری امسال بنام سال «جهش تولید» می‌تواند تحقق بخشیدن به این شعار با هدف اجرایی کردن برنامه‌های عملیاتی در این حوزه و با ایجاد مشوق‌ها برای جذب سرمایه گذار و ارائه تسهیلات مناسب برای رونق بخشیدن به تولید باشد.

وی با اشاره به موقعیت استراتژیک و شاهراه بودن استان تصریح کرد: پتانسیل و ظرفیت این استان در حوزه تولید محصولات شاخص محرز بوده بگونه ای که در حال حاضر یکی از قطب‌های برتر در تولیدات مواد ضد عفونی با توجه به این مرحله حساس جامعه برای مقابله با ویروس کرونا می‌تواند تأمین کننده نیاز داخلی کشور را فراهم کند.

محمد بیگی ادامه داد: ما بدنبال این هستیم که شهرک‌های صنعتی را ارتقا بدهیم و با توجه به این ظرفیت بالا و داشتن مدیران دلسوز و توانمند در این مجموعه بتوانیم با جذب سرمایه گذار که به ایجاد اشتغال جوانان محقق می‌شود بتوانیم رضایت اجتماعی را حاصل کنیم.

نماینده منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حضور رایزنهای بازرگانی و اقتصادی در استان افزود: حضور سرمایه گذاران خارجی با نگاه شاخص محور، علم محور و شایسته محور محقق خواهد شد که متأسفانه در طول چند سال اخیر به جای گفتگوهای سیاسی اگر به گفتگوهای اقتصادی با دعوت از رایزنهای اقتصادی و بازرگانی پرداخته می‌شد شاهد حضور سرمایه گذاران خارجی بودیم و با توجه به قابلیت‌ها، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالای استان قزوین با دعوت از رایزنهای بازرگانی و اقتصادی بتوانیم محصولات تولیدی شاخص استان را به دنیا معرفی و صادر کنیم.

محمد بیگی در پایان از برگزاری نشست‌های فصلی، علمی و کاربردی در خصوص جذب سرمایه گذاری و راهکارهای برون رفت از بیکاری جوانان با شهرک‌ها خبر داد.

در ابتدای این نشست صمیمانه حمیدرضا خانپور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با ارائه گزارش عملکرد شرکت در طول چند سال اخیر و تشریح اهداف و برنامه‌های عملیاتی در سال جاری و درخواست توجه ویژه منتخب مردم به حمایت از صنایع کوچک اشاره کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.