مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این افراد شامل مسافران، اصناف و شهروندان عادی هستند.

حسن آصفی افزود: از افراد غربالگری شده ۱۷۰ هزار نفر مسافران عبوری از مبادی ورودی و خروجی استان بوده اند و سایر اصناف و شهروندان قزوینی هستند.

این مسوول گفت: در این غربالگری ها ۸۷۰ فرد مشکوک با علائم کرونا شناسایی شده که برای معاینات بیشتر به مراکز درمانی ارجاع شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین یادآور شد: حضور نیروهای هلال احمر در مبادی ورودی و خروجی شهرها برای غربالگری سلامت همچنان تداوم دارد.

وی اظهار داشت: ۱۴۴ نفر از نیروهای امدادگر و داوطلب جمعیت هلال احمر در هر شیفت کاری مشغول کمک به کادر درمانی استان قزوین برای مقابله با کرونا هستند.

آصفی در ادامه از همکاری خیران با جمعیت هلال احمر برای کمک به بیماران کرونا و خانواده های آنان خبر داد و گفت: در حال حاضر خیران اقدام به تامین روزانه ۲۰۰ وعده غذایی برای بیماران کرونایی می کنند که این وعده ها از سوی هلال احمر توزیع می شود.

وی با بیان اینکه بهتر است نذورات مردم و خیران در ایام نیمه شعبان و ماه مبارک رمضان در شرایط فعلی صرف مقابله با کرونا و کمک به بیماران شود، اظهار داشت: با هماهنگی های انجام شده، مقرر شده با همکاری خیران کمک های مالی به بیماران کرونایی نیازمند اهدا شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.