محمدرضا لشگری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آفرودکاران استان از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا آمادگی خود را برای ضدعفونی معابر و خیابان‌ها به صورت خودجوش اعلام کردند و با تهیه محلول ضدعفونی از سپاه و شهرداری استان برای گندزدایی خیابان‌ها وارد عمل شدند.

وی اضافه کرد: کمیته سافاری هیات اتومبیلرانی استان نیز در گام نخست سه تراکتور مجهز به سیستم توربولاینر که امکان سمپاشی با سرعت بالا و فاصله زیاد را دارد در این زمینه به کار گرفت و در مرحله بعد تعداد تراکتورهای مورد استفاده به هشت دستگاه افزایش یافت.

لشگری افزود: در این عملیات، کلیه خیابان‌ها و معابر جنوب شهر قزوین، مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، مراکز پرازدحام و ... ضدعفونی و گندزدایی شدند و بالغ بر ۵۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی مورد استفاده قرار گرفت.

رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان قزوین، گفت: تهیه ۱۲۰ لیتر محلول ضدعفونی با همکاری پارک علم و فناوری استان و توزیع میان ورزشکاران، بسیجیان و خانواده‌های آنها، فعالیت در کارگاه تولید ماسک رایگان و شرکت در رزمایش بیولوژیکی مقابله با کرونا از جمله اقدامات این هیات بوده است.

وی ضمن تشکر از اقدامات اتومبیلرانان استان برای مقابله با کرونا، گفت: قطع زنجیره انتقال این ویروس و شکست کامل آن نیازمند استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و به کارگیری تمام نیروها بوده و خوشبختانه تاکنون اقدامات و طرح‌های خوبی در این زمینه اجرایی شده است.

لشگری گفت: هیات اتومبیلرانی استان آماده است تمامی ظرفیت‌های خود را برای مقابله با این ویروس به کار گرفته و گام‌های بلندی را برای قطع زنجیره انتقال آن و جلوگیری از گسترش بیماری بردارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.