ایوب الهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: گروه جهادی منتظران المهدی (عج) گیلان غرب با ۵۰ نفر عضو از روزهای اولیه انتشار ویرس کرونا در استان کرمانشاه، جهت مقابله با این بیماری کمر همت هستند و به میدان‌آمدند.

مدیر گروه جهادی منتظران المهدی (عج) گیلان غرب افزود: یکی از اقدامات این گروه جهادی، راه اندازی کارگاه تولیدی گان و ماسک بهداشتی است.

وی با بیان اینکه این گروه جهادی اقدامات خود را از ۲۵ اسفند ۹۸ شروع کرده است، گفت: این کارگاه تولید ماسک در قالب قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا روزانه بیش از ۲ هزار ماسک تولید و در مناطق مختلف استان توزیع می‌کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه امروز یکی از نیازهای ضروری حوزه بهداشت و درمان لوازم بهداشتی و محافظت شخصی برای پزشکان و پرستاران است، بیان داشت: این گروه جهادی همچنین در جهت تهیه و تولید گان با مشارکت مردم و خیرین اقدامات ارزشمندی انجام داده است.

ایوب الهی تصریح کرد: بر این اساس در این کارگاه روزانه ۴۰۰ دست گان تولید و در اختیار مراکز درمانی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: البته در صورت حمایت این تعداد را می‌توانیم افزایش دهیم و همچنین در آینده‌ای نزدیک تولید دست کش را نیز به این‌میزان‌تولیدات اضافه خواهیم کرد.

مدیر گروه جهادی منتظران المهدی (عج) گیلان غرب بیان داشت: این گروه جهادی از زمان انتشار ویروس اقدام به گندزدایی و ضدعفونی سطح شهر و اماکن عمومی کرده و در حال حاضر روزانه ۲ بار این کار را انجام‌می دهند.

ایوب الهی افزود: با همکاری هیأت رزمندگان اسلام شهرستان گیلان غرب توانستیم تعداد ۵۰ خانواده نیازمند و ۱۲ دست فروش را که به علت انتشار بیماری کرونا شغلشان تعطیل شده بود شناسایی و برای هر خانواده یک بسته غدایی به ارزش ۴۰۰ هزار تومان تهیه کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.