مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از دهم اسفند ماه پارسال همزمان با شیوع کرونا در استان تا پانزدهم فروردین ماه جاری ۱۱۸ مورد گشت مشترک شامل چهار هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی از اصناف در رابطه با اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و همچنین مقابله و شناسایی با تخلفاتی چون احتکار و گران فروشی اقلام بهداشتی انجام شده است.

هوشنگ محمدی افزود: در این مدت ۱۲ واحد صنفی با تخلفات بالا و بی توجه به اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله و پیشگیری از کرونا از سوی تعزیرات حکومتی پلمب و تعطیل شدند.

وی با بیان اینکه همکاری کسبه و اصناف قزوین با دستگاه های اجرایی و ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا بسیار خوب و مثال زدنی بوده است،اظهار داشت: تشکیل ۵۵ پرونده با توجه به فعالیت ۳۸ هزار واحد صنفی در قزوین رقم ناچیزی است و باید در این خصوص از همکاری خوب اصناف قدردانی کرد.

محمدی با بیان اینکه اصناف کم خطر بر اساس مصوبه و تصمیم ستاد ملی مقابله و پیشگیری از کرونا از ۲۳ فروردین ماه فعالیت خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی از سرمی گیرند،یادآور شد: اصناف پرخطر کماکان تا پایان فروردین ماه تعطیل خواهند بود.

وی یادآور شد: گشت های تعزیرات حکومتی استان قزوین در قالب ۶ تیم صبح ها و ۶ تیم عصرها به گشت زنی و بازرسی از اصناف می پردازند و با تخلفات احتمالی برخورد می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.