علی فرخ زاد روز سه شنبه در نشست شورای فنی استان قزوین افزود: تاکنون نظام فنی و اجرایی در شهرداری‌های استان به غیر از شهرداری قزوین و تعدادی از شهرداری‌ها، اعمال نشده و لازم است که در این زمینه اقدامات جدی‌تری صورت پذیرد.

وی در خصوص استفاده از ظرفیت‌های بومی در طرح‌های عمرانی استان اظهار داشت: قزوین در این راستا تقریبا موفق عمل کرده و آمار استفاده از ظرفیت‌های بومی افزایش یافته است.

فرخ زاد تصریح کرد: برای استفاده بیشتر از ظرفیت‌های موجود استان در حوزه طرح‌های عمرانی باید مدیران دستگاه‌های اجرایی اهتمام بیشتری در خصوص بکارگیری از نیروهای بومی داشته باشند.

معاون عمرانی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: در ترغیب و تشویق مهندسان برای اخذ صلاحیت مهندسی، متاسفانه عملکرد خوبی نداشته‌ایم و نظام مهندسی ساختمان باید در ترغیب این قشر اهتمام بیشتری داشته باشد.

تا نیمه نخست سالجاری چهار هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال علاوه بر طرح های حوزه راه در دولت تدبیر و امید برای عمران و آبادانی روستاهای استان قزوین هزینه شده است.

روستاهای قزوین در قالب ۴۶ دهستان و ۶۳۰ دهیاری، ۳۳۶ هزار نفر جمعیت در خود جای داده است که ۲.۵ درصد آنها را نیز عشایر تشکیل می دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.