منوچهر حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: از آنجا که همچنان شاهد ابتلای شهروندان به ویروس کرونا هستیم و زنجیره انتقال هنوز قطع نشده است لذا باید محدودیت‌های اعمال شده همچنان تداوم یابد.

وی بیان کرد: از آنجا که با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی شاه دستاوردهای خوبی در کاهش ابتلاء به بیماری هستیم لذا پس از ارزیابی‌های کارشناسی نسبت به اعمال محدودیت و یا رفع آن در هر مقطعی تصمیم گیری خواهیم کرد.



سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین تصریح کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی همچنان تا ۲۰ فروردین ادامه دارد و محدودیت تردد خودروهای غیربومی اعمال می‌شود تا کارها به نتیجه برسد.

وی یادآور شد: با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته و آثار مثبت طرح فاصله گذاری اجتماعی در کاهش ویروس کرونا، مقرر شد که طرح ادامه داشته باشد و بر اساس تصمیمات گرفته شده دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی ادامه دارد و دانشگاه‌ها و مدارس نیز تعطیل هستند

معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: ادارات و دستگاه‌های دولتی همچنان با ۳۰ درصد پرسنل خود باید خدمت رسانی کنند و کسب و کارهای غیر ضروری نیز همچنان تعطیل خواهند بود و تنها اصناف تأمین کننده مایحتاج ضروری و اساسی مردم فعال هستند.

حبیبی اظهار داشت: با محدودیت‌های اجرا شده از ورود و تردد خودروها با پلاک غیربومی به استان، جلوگیری خواهد شد و هرگونه تجمع رسمی و غیر رسمی ممنوع است زیرا هر گونه اجتماعات در این روزها می‌تواند به سرعت موجب انتقال و گسترش ویروس کرونا شود لذا با افرادی که اقدام به برپایی هرگونه تجمع کنند به عنوان تهدید کنندگان سلامت برخورد قانونی می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین افزود: از شهروندان و کسبه و بازاریان انتظار داریم برای حفظ سلامت خود و خانواده‌هایشان همچنان با مسئولان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی همراهی کنند و در خانه بمانند تا دستاوردهای طرح به سلامت مردم منجر شود.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.