حبیب‌الله خجسته‌پور روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه نمره عملکرد دستگاه‌های اجرایی سمنان در اجرای طرح‌ها قابل قبول است، ابراز داشت: دستگاه‌های دولتی در استان سمنان با وجود همه محدودیت‌های منابع دارای عملکرد مثبتی بودند که گزارش تفصیلی آن را استاندار سمنان در روزهای آتی رسانه‌ای خواهد کرد.

وی اضافه کرد: همه دستگاه‌های دولتی استان سمنان در حال جمع‌آوری آمار عملکرد خود در سال‌های اخیر هستند تا در هفته دولت به اطلاع شهروندان برسانند.

خجسته‌پور بیان کرد: مردم باید عملکرد دستگاه‌های دولتی در سال‌های اخیر در زمینه‌های اقتصادی، عمرانی، بهداشتی و درمانی،  اجتماعی و فرهنگی را با توجه به محدودیت‌های منابع مورد داوری قرار دهند.

وی با اشاره به موارد تصویب شده سفر رئیس جمهوری به استان سمنان در سال گذشته، ادامه داد: این مصوبه‌ها برای شهروندان استان سمنان منشاء خیر و برکت‌های بسیاری است.

وی گفت: مهمترین جلساتی که به صورت متدوال و منظم در استانداری سمنان در حال برگزاری است، کارگروه پیگیری مصوبه‌های سفر رئیس جمهوری به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان است که نشان از اهمیت این امر دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان ابراز امیداواری کرد که با همت بالای مسوولان استان و همکاری مردم در اجرای کامل مصوبه‌ها، شاهد نتیجه بخش بودن این طرح‌ها باشیم.

/۷۴۰۸/۹۸۹۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.