رئیس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت قزوین روز پنجشنبه با اعلام این خبر گفت: تاکنون ۳۵۰ میلیون تومان کمک مردمی در قزوین جمع آوری شده که با استفاده از آن یک دستگاه تنفس مصنوعی (ونتیلاتور)، ۲ دستگاه بای پپ (BIPAP) تنفسی، دستگاه ضدعفونی کننده و همچنین وسایل حفاظتی از جمله دستکش، ماسک، گان و مواد ضدعفونی خریداری و به دانشگاه علوم پزشکی قزوین تحویل داده شد.
دکتر محمد حسن شلویری افزود: با توجه به شیوع کرونا در استان و نیاز مبرم بیماران به خدمات درمانی نیازمند تداوم کمک های مردم هستیم.
وی گفت: دستگاه دیالیز بیماران کرونایی به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان، پنج دستگاه تنفس مصنوعی ثابت هر یک به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان، ۱۰ دستگاه تنفس مصنوعی قابل حمل هر یک به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان و ۲۰ تخت ویژه آی سی یو هر یک به مبلغ ۲۵ میلیون تومان از جمله تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی قزوین است.
وی افزود: چهار دستگاه الکتروشوک هر یک به مبلغ ۱۲۵ میلیون تومان، چهار دستگاه الکتروکاردیوگرافی هر یک به مبلغ ۱۵ میلیون تومان، ۲۰ عدد تشک مواج هر یک به مبلغ ۱۰ میلیون تومان، ۲۰ دستگاه پمپ سرم هر یک به مبلغ ۱۵ میلیون تومان، ۲۰ پمپ سرنگ هر یک به مبلغ ۱۵ میلیون تومان و ۴ عدد ترالی اورژانس هر یک به مبلغ هشت میلیون تومان از دیگر تجهیزات ضروری بیمارستان‌های مرکز درمان کرونا به شمار می رود.
وی از مردم خواست کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۰۰۰۱۵ و شماره حساب ۸۰۹۰۷۰۹۰۸۰۹۵ و یا شماره شبا ۳۰۰۱۳۰۱۰۰۰۰۰۸۰۹۰۷۰۹۰۸۰۹۵ نزد بانک رفاه کارگران به نام مجمع خیرین سلامت استان قزوین واریز کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.