صمد میناگر، عضو ستاد مردمی مبارزه با کرونا در بابل روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: امروز پهلوان و یل میدان در کشور، کادر بهداشت و درمان هستند که به خدمت آن‌ها تعظیم می‌کنم چرا که امروز به دست شفابخش کادر درمانی گروه زیادی از مردم شفا پیدا می‌کنند.

وی گفت: خیرین تاکنون مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و ۸۰۰ میلیون تومان به صورت غیرنقدی کمک کردند و بر اساس نیازسنجی‌هایی که انجام شد، اقلام مورد نیاز بیمارستان‌ها تامین و اهدا شد.

وی خرید دستگاه تنفسی بای‌پپ، کپسول‌های اکسیژن، ونتیلاتور سیار، ماسک، دستکش و دیگر اقلام مورد نیاز بیمارستان‌ها با همت مردم و خیرین را از اقدامات اساسی ستاد مردمی مبارزه با کرونا خواند و از مردم خواست تا می‌توانند با رعایت کردن موارد بهداشتی، بیشتر از این به کادر درمان فشار نیاورند.

میناگر گفت : در صورت کمک خیرین به ستاد مردمی مبارزه با کرونا در بابل، دستگاه‌های جدیدی برای بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل تهیه تا پزشکان حاذق از مواهب آن برای نجات جان بیماران بهره گیرند.

میناگر اظهار داشت: شماره کارت «۶٠۳۷۹۹۷۵۹۹٠۹۶۱۸۸» با عنوان «ستاد مردمی مبارزه با کرونا» آماده دریافت کمک‌های مردمی است.

شهرستان بابل دروازه ورودی بیماری کرونا به مازندران بود و با شناسایی ۲ شهروندی که به قم سفر داشتند و قرنطینه کردن آنها در بیمارستان ، شیپور ورود کرونا به مازندران را به صدا در آوردند.

بر اساس آخرین گزارش دانشگاه  علوم پزشکی بابل، تاکنون تست ۲۵۰ بیمار کرونایی در این شهرستان مثبت اعلام شد و هم اکنون ۴۰۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل بستری می باشند.

شهرستان ۵۳۱ هزار نفری بابل از هفته گذشته در وضعیت قرمز قرار گرفت و از مردم خواسته شد برای شکست کرونا از خانه خارج نشوند.

هفت بیمارستان آموزشی درمانی هم اکنون زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی بابل خدمات درمانی مورد نیاز را به بخشی از مردم مازندران ارائه می دهد.

 این بیمارستان ها شامل آیت الله روحانی ، شهید یحیی نژاد ، شهید بهشتی ، بیمارستان ۱۷ شهریور مرزیکلا ، بیمارستان کودکان امیرکلا ،مرکز ناباروری فاطمه الزهرا  و همچنین بیمارستان پرتو درمانی شهید رجایی بابلسر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.