کامبیز دانش مایه مسوول انجمن دارت استان قزوین روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رقابت ها با شرکت تیم هایی از ۲۱ استان کشور برگزار شد.

وی اضافه کرد: ۱۳۲ دارتر از استان های قزوین، مرکزی، فارس، کرمان، کرمانشاه، همدان، کردستان، خوزستان، تهران، خراسان های رضوی، شمالی و جنوبی، گیلان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، آذربایجان شرقی، البرز، یزد، گلستان، مازندران و لرستان در این مسابقات شرکت داشتند.

مسوول انجمن دارت استان قزوین گفت: در پایان بخش تیمی این مسابقات تیم استان گلستان متشکل از علیرضا و مهدی مهدی فر عنوان نخست را کسب کردند و تیم یزد متشکل از فضل الله میرجلیلی و نائزه دشتی مقام دوم را کسب کرد و همچنین تیم های قزوین نیز متشکل از امیر کشاورز و مرضیه خانی و سیستان و بلوچستان متشکل از عدنان خسروی و فروزان زارعی در جای سوم قرار گرفتند. 

دانش مایه افزود: در بخش انفرادی این مسابقات نیز پس از انجام ۶۸ مسابقه، علیرضا محمدزاده از خراسان جنوبی عنوان نخست را کسب کرد، سالار محمدی زاده از البرز دوم شد و امیر کشاورز از قزوین مقام سوم را تصاحب کرد.

وی یادآور شد: این رقابت ها با همکاری کمیته دارت هیات انجمن های ورزشی استان قزوین و باشگاه فلایت طی ۲ روز به صورت آنلاین برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.