مرتضی بختیاری روز پنجشنبه در حاشیه مراسم افتتاح همزمان یک هزار کمیته مددجویی استان که به صورت نمادین در تولم شهر صومعه سرا برگزار شد،  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  در سراسر کشور چند تفاهم نامه داریم ، افزود:  براساس یک تفاهم نامه  که در زمان  رئیس پیشین کمیته امداد کشور با سازمان برنامه و بودجه منعقد شده ؛۱۶ هزار واحد مسکونی در سه استان کشور ساخته می شود.

وی اضافه کرد : از این تعداد ؛  شش هزار واحد  مسکونی در سیستان و بلوچستان ، پنج هزار واحد مسکونی در خراسان جنوبی و  پنج هزار واحد مسکونی در کرمان برای  نیازمندان ساخته می شود .

 وی تصریح کرد:  عملیات اجرایی ساخت این ۱۶ هزار واحد مسکونی آغاز شده  و فعال است ؛ ضمن اینکه یک هزار واحد مسکونی دیگر در این استان ها به کمک خیران ساخته می شود.

 بختیاری  اضافه کرد: در استان های دیگر نیز با کمک خیران  همچون استان فارس، اصفهان ، هرمزگان ، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمر و خراسان رضوی  با کمک خیران ( زمین از کمیته امداد و ساخت خیران)   مسکن ساخته شده است.

  وی یادآور شد: امروز یک هزار واحد مسکونی در گیلان به بهره برداری رسید  و تعمیرات سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی  در مناطق محروم   برای نیازمندان تحت پوشش انجام شد .

  کمیته امداد گیلان حدود ۱۱۶ هزار خانوار جمعیت تحت پوشش دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.