سعید نبیل در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از نیازهای اساسی ما در استان قزوین برای کادر پزشکی و درمانی تأمین تجهیزات پزشکی بویژه ماسک و گان است.

وی بیان کرد: در استان قزوین با کمک واحدهای صنعتی، کارگاه‌های تولیدی بخش خصوصی، سپاه و بسیج و تشکل‌های مردمی و نیز هنرستان‌ها برای تأمین اقلام بهداشتی بویژه ماسک و ژل ضد عفونی کننده اقدام شده و بخش زیادی از نیازها به این کالاها تأمین شده است.

رئیس سازمان صمت استان قزوین تصریح کرد: با توجه به نیاز کادر درمانی و بیمارستانی به ماسک که در استان ما روزانه ۸ هزار عدد است و در این روزها تولیدات داخلی کافی نبود لذا وزارت صمت نسبت به واردات این کالا اقدام کرد.

وی گفت: از مجموع ۲۰ میلیون عدد ماسک وارداتی در مرحله اول سهم استان قزوین ۲۰۰ هزار عدد تعیین شد که نسبت به تحویل آن نیز اقدام لازم صورت گرفت.

نبیل اظهار داشت: در روزهای گذشته اولین محموله شامل ۸۲ هزار عدد ماسک N95 و سه لایه تحویل معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شد که به بیمارستانها ارسال شود.

رئیس سازمان صمت استان قزوین بیان کرد: ظهر امروز یکشنبه نیز محموله دوم ماسک وارداتی در قزوین به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شد.

وی اضافه کرد: دومین محموله شامل ۱۱۴ هزار عدد ماسک وارداتی سه لایه و N95 است که به مراکز درمانی و بیمارستانها ارسال می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.