حجت الاسلام علی معبودی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مقام معظم رهبری طی سال‌های اخیر، یک شعار راهبردی را براساس نیازهای کشور در ابتدای هر سال انتخاب می‌کنند و در سال جدید نیز نامگذاری به جهش تولید بر این مبنا صورت گرفته است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: امروز بزرگترین مشکل کشور مسایل اقتصادی است و دشمنان تلاش می‌کنند که از این نقطه ضعف به کشور ضربه بزنند.

وی گفت: ما برای اینکه از این نقطه ضربه نخوریم و بلکه این نقطه ضعف را به فرصت رشد و شکوفایی تبدیل کنیم باید به رهنمودهای مقام معظم رهبری و راهبرد هر سال بیشتر دقت کنیم.

معبودی افزود: نامگذاری امسال به عنوان جهش تولید در ادامه نامگذاری سال‌های گذشته نشان می‌دهد که نیاز واقعی کشور بحث تولید است و اگر جهش تولید و رونق تولید در کشور اتفاق بیفتد نتایج و اتفاقات مبارکی در کشور به بار خواهد آمد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: با تحقق شعار سال، گام‌های بلندی برای حل بسیاری از معضلات و کمبودهای جامعه برداشته می‌شود چون ریشه بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی به رکود تولید و بیکاری در جامعه باز می‌گردد.

معبودی اضافه کرد: با تحقق شعار جهش تولید، اشتغالزایی و رونق اقتصادی نیز به بار خواهد آمد و بسیاری از مشکلات جوانان و نسل جدید کشور رفع خواهد شد.

وی افزود: یکی دیگر از نتایج جهش تولید بالا رفتن ارزش پولی ملی، ارتقای قدرت خرید مردم و کاهش تورم است که با توجه به این موارد می‌توان اعلام کرد که نامگذاری و راهبرد سال بسیار حکیمانه و هوشمندانه انتخاب شده است.

معبودی گفت: مسوولان و مدیران دستگاه‌ها در قبال این شعار، وظیفه سنگینی برعهده دارند و باید تمامی تلاش خود را برای عملیاتی کردن این راهبرد و تحقق نتایج آن به کار بگیرند و مردم نیز باید به سهم خود کمک کنند که این جهش تولید به درستی اتفاق بیفتد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.