به گزارش خبرگزاری مهر در پیام تسلیت استاندار قزوین آمده است: وَ بشّر الصّابرین الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ الرّاجِعُونَ

خبر درگذشت جناب آقای حاج ابراهیم عبدالرزاقی از چهره‌های مبارز قبل از انقلاب و از فعالان سیاسی متعهد و متدین بعد از انقلاب موجب تأثر و تألم فراوان گردید، اینجانب این مصیبت بزرگ را خدمت اخوان، فرزندان و خانواده محترم این فقید سعید تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

از درگاه خداوند رحمان علو درجات و محشور شدن با اولیا دین به ویژه حضرت سیدالشهدا (ع) برای آن مرحوم و صبر و اجر جمیل برای بازماندگان مسئلت دارم.

همچنین شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با صدور پیام تسلیت درگذشت مبارز انقلابی، حاج ابراهیم عبدالرزاقی را تسلیت گفتند.

در پیام تسلیت سیاوش طاهرخانی، شهردار و حکمت الله داودی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین خطاب به نایب رئیس شورای اسلامی آمده است: کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام

خبر درگذشت برادر گرامیتان، مبارز پیش از انقلاب و فعال سیاسی متعهد انقلابی، حاج ابراهیم عبدالرزاقی موجب تأثر و تألم فراوان شد.

اینجانبان مصیبت وارده را حضور جنابعالی و خانواده محترم تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای شما و بازماندگان آن مرحوم طول عمر و صبر جمیل و اجر جزیل، و برای آن فقید غفران و رحمت الهی مسئلت می‌نمائیم.

مرحوم عبد الرزاقی از فعالان سیاسی و مبارزان انقلابی بود استان که به دلیل بیماری کرونا درگذشت.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.