به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی شامگاه پنجشنبه در مراسم رونمایی از شناسنامه شهدای استان، با تاکید بر اینکه مردم قدردان خانواده شهیدان هستند، گفت: همه ما باید ادامه دهنده راه شهیدان باشیم.

وی با بیان اینکه فرهنگ شهداء باید زنده بماند، اظهار کرد: خون شهداء حرف اول را می‌زند و باید قدر این خون را بدانیم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه اقتدار و استقلال امروز نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهداء است، گفت: شهدا چشم چراغ جامعه هستند.

خاتمی با بیان اینکه امروز باید جوانان راه و آرمان شهداء را ادامه بدهند، ابراز کرد: امنیت و اقتدار امروز کشورمان را مرهون خون شهیدان هستیم.

وی سنگر داران اصلی شهیدان را خانواده شهداء اعلام کرد و یاد آورشد: هر خانه شهید سنگر پاسداری انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است و ما مدیون خون شهیدان هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه این انقلاب به سادگی به دست نیامده است، افزود: برای این انقلاب خون‌های زیادی ریخته شده و امروز همه باید برای اقتدار این کشور تلاش کرده و اقتدار ایران را تثبیت کنیم.

خاتمی بر تداوم یادواره شهیدان تاکید کرد و گفت: باید یاد و خاطره شهیدان برای همیشه زنده بماند و نباید فرهنگ ایثار و شهادت در کشور مورد غفلت واقع شود.

وی با بیان اینکه نسل امروز جنگ و انقلاب را ندیده‌اند، تصریح کرد: باید دستاوردها و اقدامات نظام و انقلاب برای جوانان به خوبی تبیین و بیان شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.