حمیدرضا جانباز بعدازظهر یکشنبه در مراسم یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی استان قزوین افزود: با وجود همه تحریم ها هیچ مشکلی در حوزه اجرای طرح‌های کلان نداریم و فقط در حوزه شیرین کردن آب نیازمند اقدامات دانش بنیان هستیم.

وی اضافه کرد: به طور نمونه امروز در زمینه آشغالگیر لوله‌های فاضلاب‌ها خودکفا شده‌ایم و اقدامات علمی بسیار خوبی در حوزه فاضلاب کشور صورت گرفته است.

جانباز تاکید کرد: وجود شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی در استان‌ها فرصتی برای بهره‌مندی بیشتر مشترکان بود که امروز با یکپارچه سازی آنها این بهره‌مندی دوچندان می‌شود.



این مسؤول تصریح کرد: ادغام شرکت‌های آب و فاضلاب قزوین به لحاظ اینکه هر دو شرکت در استان رتبه بسیار خوبی در کشور دارند، اقدامات بسیار خوبی را در آینده رقم خواهد زد.

جانباز با بیان اینکه در حوزه فاضلاب روستایی باید اقدامات بیشتری انجام داد،خاطرنشان کرد: اگر از نیروهای انسانی بهتر استفاده کنیم، بدون شک اتفاقات بسیار خوبی در استان قزوین در زمینه آبفا رقم می‌خورد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور یادآور شد: احداث فاضلاب در یک روستای قزوین اقدام بسیار خوبی بود که باید سرلوحه استان‌های دیگر قرار گیرد.

درحال حاضر بیش از ۹۸ درصد شهرنشینان کشور از نعمت آب شرب شهری  و خدمات آبفا برخوردارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.