داراب بیرنوندی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: همزمان با دهه مبارک فجر ۱۴ پروژه آب و فاضلاب در مناطق مختلف روستایی استان قزوین افتتاح شده و به بهره برداری می رسد که تعدادی از آنها انجام شده است.

وی افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که با اجرای آنها ۲۷ هزار نفر تحت پوشش قرار می‌گیرند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین بیان کرد: همچنین در حوزه شهری ۸ طرح با ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان آماده بهره برداری شده است.

وی گفت: این طرح‌ها شامل احداث ۶ حلقه چاه، اجرای ۴۲ کیلومتر اصلاح و بازسازی شبکه، ۱۷ کیلومتر اجرای شبکه فاضلاب و احداث ۱۷۷۵ مترمکعب مخزن هوایی است.

افتتاح ۴ طرح آبرسانی در آوج

بیرنوندی تصریح کرد: در شهرستان آوج به مناسبت دهه فجر ۴ طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۱۶۰ میلیون ریال به بهره برداری رسیده است.

وی یادآور شد: کلنگ ساخت یک مخزن ۵۰۰ مترمکعبی با یک میلیارد تومان اعتبار در شهر آوج آغاز شد که در یک سال آینده آماده بهره برداری خواهد شد.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین تصریح کرد: در شهرستان آوج بیش از ۳ هزار خانوار شهری و روستایی با اجرای طرح‌های آبرسانی تحت پوشش قرار می‌گیرند.

وی اظهارداشت: در حوزه آب شهری ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۶۶ درصد فاضلاب شهری و در بخش روستایی ۸۶ درصد جمعیت روستایی در بخش آب شرب تحت پوشش قرار دارند.

بیرنوندی بیان کرد: در بخش آب شرب ۴۰۰ هزار مشترک شهری و ۱۱۶ هزار مشترک روستایی و در فاضلاب ۲۶۰ هزار مشترک شهری داریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.