محمد طاهری روز سه‌شنبه در نشست خبری اعلام برنامه‌های دهه فجر در سالن اجتماعات شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان، افزود: ۹ طرح در سمنان، ۱۰ طرح در شاهرود، هفت طرح در دامغان، پنج طرح در گرمسار، هفت طرح در مهدیشهر، ۹ طرح در سرخه، سه طرح در آرادان و چهار طرح در میامی در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان یادآور شد: سه طرح این شرکت در شهرستان‌های سمنان و شاهرود با اعتباری بالغ بر ۲۷۸ میلیون ریال به مناسب گرامیداشت این دهه کلنگ‌زنی می‌شود.

وی بیان کرد: سه طرح با عنوان اجرای خطوط انتقال آب با حجم عملیات ۹ هزار و ۱۰۰ متر با ۵۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار از جمله طرح‌های قابل بهره‌برداری در گرامیداشت دهه فجر ۹۸ است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان ادامه داد: نصب ۲ هزار و ۹۰۴ انشعاب آب با ۴۷ میلیارد و ۸۴۴ میلیون ریال اعتبار، دیگر طرح‌های مهم قابل بهره‌برداری در این دهه است.

طاهری خاطرنشان کرد: حفر و تجهیز پنج حلقه چاه با اعتبار ۳۶ میلیارد ریال، در دهه فجر امسال اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اجرای توسعه شبکه فاضلاب در شهرستان‌های استان سمنان، تصریح کرد: ۲ طرح در این بخش با اعتبار ۲۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال با حجم عملیاتی بیش از ۶ هزار متر در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

حدود ۷۰۰ طرح عمرانی در دهه فجر امسال در استان سمنان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.