منوچهر حبیبی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از یک واحد تولید محصولات بهداشتی از جمله ماسک به ظرفیت ۲۲ هزار عدد در روز به خبرنگار ایرنا گفت: ماسک به اندازه کافی و حتی بیش از نیاز در استان قزوین تولید شده و در خصوص کمبود این محصول هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

جانشین کارگروه بهداشت و سلامت استان قزوین با بیان اینکه پنج واحد تولیدی در استان قزوین به تولید ماسک می پردازند، گفت: در صورت نیاز به ماسک بیشتر برخی واحدهای تولید محصولات بهداشتی در قزوین می توانند خط تولید خود را تغییر داده و ماسک تولید کنند.

وی با اشاره به تصمیم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص ساماندهی توزیع ماسک،گفت: بزودی و با نظر دانشگاه علوم پزشکی توزیع ماسک در ادارات و اماکن عمومی انجام می شود.

این مسوول گفت: شهروندان در صورت نیاز به خرید ماسک علاوه بر توزیع عمومی نیز می توانند آنرا با قیمت ارزان و مصوب شده تهیه کنند.

حبیبی اظهار داشت: همه شهروندان نیاز به استفاده از ماسک ندارند بلکه بیماران و افرادی که با بیماران سروکار دارند و یا افرادی که در اماکن شلوغ و پرتردد کار می کنند باید ماسک استفاده کنند.

با انتشار خبر شیوع ویروس کرونا در برخی شهرهای کشور از هفته گذشته قیمت ماسک در قزوین افزایش یافت و در برخی داروخانه نایاب شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.