منوچهر حبیبی شامگاه جمعه با حضور در ستاد انتخابات استان قزوین در جمع خبرنگاران، افزود: فرایند رای گیری در حوزه انتخابیه تاکستان ساعت ۲۱ و در حوزه بویین زهرا و آوج ساعت ۲۲ به پایان رسیده بود.

وی ضمن تقدیر از مردم عزیز و بزرگ منش استان که امروز حماسه آفریدند و یکبار دیگر دشمن را ناامید کردند،  افزود:مردم استان باری دیگر خوش درخشیدند و به ندای مقام معظم رهبری برای ناامید کردن دشمنان لبیک گفتند.

حبیبی با بیان اینکه مسوولان باید قدرشناس این مردم موقعیت شناس باشند، افزود: از عوامل دخیل در انتخابات از هیات‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و محافظان صندوق که ۲۰ هزار نفر بودند و این کار بزرگ را در اقصا نقاط استان به خوبی مدیریت کردند تشکر می‌کنیم.

وی اضافه کرد: از فرمانداران و بخشداران که متولی اصلی انتخابات بودند و هیات‌های نظارت که همراهی خوبی با فرمانداران و  بخشداران در انتخابات داشتند نیز بسیار ممنون هستیم.

معاون استاندار افزود: از اعضای شورای تامین استان و شهرستان‌ها که بستر امنیت را که از شاخصه‌های اصلی انتخابات بود فراهم کردند نیز سپاسگزاری می‌کنیم.

حبیبی گفت: ساعت ۲۳ امشب آخرین مهلت رای گیری در استان از سوی ستاد انتخابات استان اعلام شد که به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود ولی از فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان درخواست می‌کنیم افراد پشت درب را به داخل هدایت کرده و رای آنها را دریافت کنند.

وی ادامه داد: از صدا و سیما، اصحاب رسانه و خبرگزاری‌ها به صورت ویژه سپاسگزاری می‌کنیم که از ابتدای شروع انتخابات در اردیبهشت ماه تا پایان زمان انتخابات با ستاد همراه بودند و با اطلاع رسانی خود نقش موثری در ایجاد شور انتخاباتی در استان ایفا کردند.

وی افزود: کلیه مدارس استان فردا در نوبت صبح و عصر تعطیل است چون بخشی از عوامل اجرایی از فرهنگیان هستند و کار شمارش آرا و اعلام نتایج ممکن است در برخی حوزه‌ها تا فردا شب طول بکشد.

وی گفت: از اصحاب رسانه و خبرگزاری‌ها درخواست داریم از اعلام نتایج مقطعی و موردی که مورد تایید نیست و صحت آن تایید نمی‌شود پرهیز کنند چون در جامعه ایجاد فضایی تشنج و دردسر خواهد کرد.

حبیبی ادامه داد:مردم باید نتایج انتخابات را فقط از زبان ستاد انتخابات بشنوند چون نتایج انتخابات در اولین زمان پایان شمارش آرا سریعا اعلام خواهد شد.

وی افزود: مدیران کانال‌ها و فضای مجازی که به صورت مقطعی و غیررسمی نتایج انتخابات را اعلام می‌کنند باید اطلاع داشته باشند که این عمل جرم است و با آن برخورد خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.