دبیر هیات انجمن‌های ورزشی استان قزوین روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دومین دوره رقابت‌های لیگ سراسری اسپوکس مردان گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور هشت تیم برگزار شد.

مجید کاکاوند گفت: در این رقابت‌ها تیم‌های ساوالان مشکین شهر، فجر سمنان، باشگاه شهید قاسمی قزوین، باشگاه اسپوکس آمل، باشگاه سهند لنجان، هیات انجمن‌های ورزشی فلاورجان، پادرا فارس و باشگاه فرهنگیان مسجد سلیمان حضور یافتند.

 وی اضافه کرد: اسپوکس کاران در این رقابت‌ها طی ۲ روز به ‌صورت رفت و برگشت در سالن ورزشی مجتمع صنعت آب و برق اصفهان به رقابت با یکدیگر پرداختند.

این مسوول ورزشی افزود: از استان قزوین نیز یک تیم متشکل از ابوالفضل عیسی زاده، عباس پایکوب، امیر حسین چمانی، داوود قلندری و سیامک رضاخانی به این رقابت‌ها اعزام شده بودند.

وی اضافه کرد: تیم اعزامی از استان موفق شد مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کرده و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این رشته ورزشی نوپا را در قزوین به همگان ثابت نماید.

اسپوکس یکی از ورزش‌های تازه تاسیس موسوم به ورزش سریعترین، با هوشترین و قویترین‌ها است که با استفاده از انواع ابزارهای جنگی و غیر جنگی ایران باستان به شکل ایمن برگزار می‌شود.
۲۰ باشگاه مربوط به این رشته در ۲ بخش آقایان و بانوان در شهرستان‌های قزوین، البرز، آبیک و تاکستان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.