تیم خوزستان در دیدار نهایی این رقابت ها که در سالن ورزشی شهید سرلشگر بابایی قزوین برگزار شد، با حساب پنج بر صفر از سد کرمانشاه گذشت و جام قهرمانی این مسابقات را تصاحب کرد.

در دیدار رده بندی این مسابقات نیز تیم خراسان رضوی با نتیجه چهار بر یک از سد تیم سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گذشت و عنوان سوم را کسب کرد.

این رقابت ها از روز دوشنبه هفته جاری با حضور ۲۳ تیم در قزوین جریان داشت.

این مسابقات با عنوان جام بسیج یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

مراسم اهدای جوایز، مدال ها و جام قهرمانی این مسابقات در مراسمی با حضور عزیز قربانی معاون توسعه مدیریت و منابع و امور استان های سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، عیسی قبادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی، سعید نبیل رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت قزوین و عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان قزوین برگزار شد.

قربانی معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در آئین اختتامیه این مسابقات گفت: برگزاری رقابت های ورزشی بین کارمندان نشاط و انگیزه آنها را برای فعالیت دوچندان کرده و موجب کارایی بهتر و بهره وری بالاتر در محیط کار می شود.

وی اظهار داشت: ورزش باید جزو اولویت های کارمندان قرار بگیرد چرا که موجب حفظ تندرستی آنان شده و بهبود کارایی آنها کمک کرده و در نتیجه موجب ارتقای بهره وری در سطح دستگاه ها می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.