حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد روز دوشنبه در نشست شورای اداری استان قزوین افزود: متاسفانه وجود منابع عظیم نفت و گاز باعث شده به این سمت نظام مالیاتی حرکت کنیم ، درحالی که اگر از همان ابتدای انقلاب اسلامی بر اساس نظام مالیاتی پیش می‌رفتیم، الان در حوزه بودجه و مالیات مشکلی وجود نداشت.
وی به هزینه ها و شعار های تبلیغاتی نامزدهای مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و یادآورشد: این افراد باید پاسخ دهند که درآمدهای آنها از کجاست، چرا که این نوع رفتارها به رشد تورم و بی‌ارزش شدن پول در جامعه منجر می‌شود.
ابوترابی فرد تصریح کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری دارد که اگر تفکر را اصلاح کنیم و قدم‌های را اصولی برداریم، از تمام ظرفیت‌ها به نحو مطلوب استفاده خواهیم کرد.
امام جمعه موقت شهر تهران به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: در حوزه دفاعی و امنیتی، این پول و دلارهای نفتی نبود که اقتدار ایجاد کرد، بلکه دانش و مهندسی جوانان کشور بود که عظمت جمهوری اسلامی را بالا برده است.
وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی نیروی انسانی در جامعه ارتقاء یافته و قدم‌های بلندی در این خصوص برداشته شده است، گفت: در حوزه‌های تربیتی و اخلاقی گام‌های بسیار خوبی برداشته شده است، اما همواره از لحاظ فرهنگی متأثر آسیب‌های فرهنگی هستیم.
ابوترابی فرد خاطرنشان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی یک متر مربع فضای آموزشی در اختیار آموزش و پرورش استان قزوین نبود و اکنون هزاران متر مربع در اختیار استان قرار دارد.
امام جمعه موقت شهر تهران یادآورشد: دهه فجر فرصتی است که کارنامه مورد قبول نظام جمهوری اسلامی را یکبار دیگر ارزیابی کرده و آن را برای نسل جدید تببین و تشریح کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.