ماموستا عبدالاسلام امامی روز پنج‌شنبه در یادواره شهید قاسم سلیمانی و شهدای اصناف مهاباد اظهار داشت: اگر در بین مردم و مسوولان فاصله وجود نداشته باشد مسوولان دردهای مردم را بیشتر احساس می‌کنند و صبر و بردباری مردم در برابر مشکلات نیز بیشتر خواهد شد.

وی با اشاره به وجه مردمی و انقلابی سردار سلیمانی نیز گفت: شهید سردار قاسم سلیمانی از جمله مسوولانی بود که تعامل زیادی با مردم داشت و به همین خاطر در بین مردم از محبوبیت خاصی برخوردار بود.

وی اضافه کرد: مسوولان باید توان گوش دادن به مشکلات مردم را داشته باشند و با ایجاد راهکارهای مناسب قانونی سعی در برطرف کردن مشکلات و گرفتارهای مردم داشته باشند تا بتوانند رضایت مردم را کسب کنند..

وی افزود: هم اکنون پس از گذشت ۴۱ سال از انقلاب اسلامی روحیه شهادت‌طلبی در بین مردم وجود دارد و این از برکات نظام جمهوری اسلامی و شایستگی‌های این انقلاب است.

امام جمعه مهاباد از مسوولان خواست برای وحدت بیشتر در جامعه تلاش کنند تا دشمنان نتوانند بذر تفرقه را در بین مسلمانان بکارند و همبستگی و اتحاد مردم را از بین ببرند.

فرماندار مهاباد نیز در این آیین اظهار داشت: امنیت کنونی ایران اسلامی مرهون خون شهداست و مردم و مسوولان باید قدردان خون شهدا باشند و ایثارگری‌ها و رشادت شهدا برای همیشه در تاریخ این مرز و بوم ماندگار شود.

ایرج شجاعی افزود: شهادت، مرگ انتخابگر و هوشمندانه‌ای است و شهدا جان خود را که با ارزش‌ترین در راه وطن و برای معامله با خدا نثار کردند و این در حالی است که هیچکس نمی‌تواند از مرگ فرار کند.

وی با بیان اینکه در نظام اسلامی شهدا از جایگاه بسیار رفیعی برخوردارند گفت: اگر موفقیت و دستاورد مهمی در کشور وجود دارد همه آنها به برکت خون شهداست از این‌رو ما همه مدیون شهدا هستیم.

وی با قدردانی از مشارکت اصناف مهاباد در امور خیره اضافه کرد: اصناف این شهرستان در بسیاری از کارهای خیرخواهانه و عام‌المنفعه حضور گسترده دارند و در حفظ امنیت و آرامش در شهر مهاباد کمک می‌کنند.

در ادامه این آیین با حضور مسوولان اجرایی از خانواده چهار شهید اصناف مهاباد قدردانی شد.

بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهپادهای آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 

شهرستان مهاباد ۷۶۸ تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از بین آنان چهار شهید از اصناف و بازاریان این شهرستان هستند.

دهه فجر امسال ۶۱ طرح در زمینه‌های مختلف عمرانی و خدماتی با ۶۱۰ میلیارد ریال در شهرستان مهاباد افتتاح و کلنگ‌زنی خواهند شد.

برنامه‌های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از روز ۱۲ بهمن‌ماه جاری همزمان با سراسر کشور در این شهرستان نیز با شور و نشاط خاصی آغاز شده است.

انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) در بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رسید و در طول چهل سال گذشته همواره مورد هجمه دشمنان اسلام و استکبار جهانی بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.