این نمایشگاه با هدف عرضه توانمندی‌های زنان در حوزه صنایع دستی روز یکشنبه با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین افتتاح شد.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در این مراسم گفت: در این نمایشگاه ۱۴ مغازه به صورت رایگان به ۷۰ زن فعال در حوزه تولیدات صنایع دستی و سرپرست خانوار سپرده شد تا محصولات خودشان را عرضه کنند.
صدیقه ربیعی اضافه کرد: هدف نمایش توانمندی‌های زنان در حوزه صنایع دستی است و اکنون به واسطه این نمایشگاه فرصتی فراهم می‌شود تا حمایت‌های لازم از مشاغل خانگی محقق شود.
وی همچنین گفت: محصولاتی در حوزه صنایع دستی، شیرینی، صنایع چرم و فلزی، پارچه، لباس و غیره از عمده مواردی است که به نمایش عموم گذاشته شد.
ربیعی تاکید کرد: یکی از مطالبات اصلی در حوزه زنان ایجاد مکانی ثابت برای عرضه محصولات تولیدی است که باید در این راستا شهرداری مساعدت کند.
دومین نمایشگاه زنان سرزمین من از ۲۰ بهمن ماه جاری افتتاح شده، تا روز ۳۰ همین ماه آماده استقبال از عموم شهروندان است.
در افتتاح این نمایشگاه هدایت الله جمالی پور استاندار، صدیقه ربیعی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، مریم بیدخام مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و حکمت الله داوودی رییس شورای شهر قزوین حضور داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.