آیت الله علی اسلامی روز پنجشنبه در دیدار با هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین که برای افتتاح طرح‌های دهه فجر به شهرستان تاکستان آمده بود، افزود: آرامش جزو واجبات نظام است و همه مسؤولان جامعه باید این نعمت را که محصول خون پاک شهیدان است را حفظ کنند.
وی به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: انتخابات نماد مردم سالاری دینی در جامعه است که امیدواریم بدون هیچگونه اغتشاش و تشنجی در شهرستان تاکستان برگزار شود.
آیت الله اسلامی به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سرعت اژدرهای ساخت ایران هم اکنون سه برابر اژدرهای زیردریایی کشور هلند شده و به واقع تمام اقتدار و آرامش انقلاب مرهون پیروزی انقلاب اسلامی است.
وی به یک خاطره از دوران قبل از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: قبل از پیروزی انقلاب، در این شهرستان اسراییلی‌ها حضور داشتند و از مردم حق توحش می‌گرفتند.
آیت الله اسلامی خاطرنشان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی یک سیم خاردار در کشور وجود نداشت و اکنون به برکت نظام و انقلاب اسلامی در تمام کشور آزادراه و جاده تاسیس شده است.
وی یادآور شد: تقویت تسلیحات موشکی، افزایش دانشجو، رشد علوم مهندسی و هسته‌ای تنها بخشی از پیشرفت‌های استان قزوین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.