علی فرخ زاد روز سه شنبه در نشست کارگروه مدیریت پسماند استان قزوین افزود: از یک ماه گذشته تاکنون که استاندار قزوین از جایگاه زباله محمدآباد در بویین زهرا بازدید کرد، تاکنون ده‌ها نشست با حضور سازمان همیاری شهرداری‌ها برگزار شده و برای کم کاری شرکت مستقر در مکان تصمیم‌گیری هایی اتخاذ شده است.

وی تصریح کرد: شرکت مدیریت کننده در حوزه پسماند تاکنون به علت کم کاری و تخلفات در زمینه پسماندهای دامپزشکی و صنعتی بارها شاکی داشته است و باید علاوه بر برخورد قضایی با این شرکت، نهادی موازی برای رفع این خلاء راه‌اندازی شود.

فرخ زاد با بیان اینکه لازم است به موازات شرکت مدیریت کننده پسماند سایت دفع زباله محمدآباد جایگاهی دیگر احداث و راه‌اندازی شود، اظهار داشت: پیشنهاد شده در حاشیه جایگاه محمد آباد یا در حوالی روستای کبریت میان یک مرکز مدیریت پسماند ایجاد شود.

این مسؤول به مطالعه مدیریت پسماندها در روستاها نیز اشاره کرد و گفت: لارم است مطالعه مدیریت زباله و پسماند در روستاهای آوج، طارم و الموت با جدیت پیگیری شود.

مدیریت نشدن پسماندهای صنعتی و ویژه در استان قزوین که طی چندسال گذشته با حواشی و انتقاد روبرو است، باعث شد تا هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین مدتی پیش برای ساماندهی این موضوع تا پایان سال ضرب الاجل تعیین کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.