مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان قزوین روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد واحدهای مسکونی ساخته شده ۱۰۶ واحد در روستاها و ۶۲ واحد در شهر ساخته شده است.

ابوالفضل خاکباز افزود: برای کمک هزینه خرید مسکن به مددجویان خانوار ایتام وسه نفره شهری ۳۰۰ میلیون ریال به صورت بلاعوض و ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات صندوق امداد ولایت با سود صفر پرداخت شد.

وی همچنین به تعمیر و بازسازی ۸۸۳ واحد منازل مسکونی در شهرها و روستاهای استان قزوین اشاره کرد و گفت: این تعداد از واحدها با کمک هزینه شخصی و تسهیلات کمیته امداد ولایت بازسازی و تعمیر شده که عمدتا در حوزه مرمت دیوارهای جانبی است.

خاکباز در خصوص ساخت واحدهای مسکونی در شهرستان‌های استان نیز اظهار داشت: ۱۴ واحد مسکونی در شهرستان آوج، ۱۵ واحد مسکونی در شهرستان تاکستان و همچنین ۱۲ واحد مسکونی در شهرستان بویین زهرا در دستور کار قرار گرفته و در مراحل تکمیلی است.

این مسئول به کمک‌های مجمع خیرین استان اشاره کرد و گفت: از بیشتر خیران مسکن ساز در استان دعوت شده تا در واگذاری اراضی شهرداری مساعدت‌های لازم را انجام دهند تا بتوانیم هرچه سریع تر به نیاز خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد پاسخ دهیم.

کمیته امداد قزوین دارای ۳۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.