حمید رضا پیوندی روز چهارشنبه به خبرنگاران در سمنان ابراز داشت: ترویج فرهنگ تفکیک زباله از مبدا یکی از اولویت‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان است.

وی ادامه داد: اجرای طرح «خودروی مخصوص جمع‌آوری پسماند خشک از در منازل» نیز در راستای اجرای این هدف است.

وی با اشاره به اینکه آموزش‌های لازم توسط آموزشگران سازمان مدیریت پسماند به افرادی که در این طرح همکاری دارند ارایه می‌شود، گفت: نحوه صحیح مراجعه حضوری به در منازل و اقدامات لازم بهداشتی برای جمع‌آوری پسماندهای خشک شهروندان به این افراد آموزش داده می‌شود.

پیوندی، از ارایه کیسه‌های مخصوص پسماند خشک به شهروندان و صدور کارت مشترکان که روی آن کد اشتراک و شماره تماس خودروی حمل زباله درج شده است خبر داد و گفت: شهروندان سمنانی می‌توانند پس از جمع‌آوری زباله‌های خشک خانه، با خودروی مربوطه تماس بگیرند و نسبت به تحویل زباله‌ها اقدام کنند.

وی با اشاره به این که این طرح از ۱۵ شهریور ۹۸ در سمنان آغاز شد، بیان کرد: اجرای این طرح در حال دربرگیری تمام مناطق شهری است و آموزش‌های لازم به منظور گسترش این فرهنگ تا پایان سال ۹۸ ادامه دارد.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: موفقیت طرح «خودروی مخصوص جمع‌آوری پسماند خشک از در منازل» مستلزم همکاری همه شهروندان است.

سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان در ساعت‌های اداری از طریق شماره تماس ۳۳۳۲۶۰۴۲ داخلی ۳ آماده پاسخگویی به سوالات و پیشنهادات شهروندان است.

۷۳۴۲/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.