محمدحسین شفیعی‌ها روز چهارشنبه در نشست خبری اصحاب رسانه استان قزوین افزود: داوطلبان نهایی ۲ نفر خواهند بود که در هفته‌های آتی به صورت رسمی اعلام خواهد شد.
وی با بیان اینکه این نامزدها از بین ۱۲ داوطلب انتخاب شده‌اند، اظهار داشت: ائتلاف پیروان بزرگ ولایت از اوائل تابستان سال جاری به صورت جدی وارد میدان شد و همان ابتدا ۷۸ نفر به صورت جدی در آن فعالیت می‌کردند.
شفیعی‌ها، حضور در انتخابات را تو دهنی بزرگ به آمریکا عنوان کرد و گفت: در شرایط ویژه‌ امروز که تقابل علنی ایران با آمریکا و ترور ناجوانمردانه و نقض قوانین بین المللی در کنار غم سقوط هواپیمای ایران به اوکراین قرار گرفته است، همه باید با انگیزه بیشتر در انتخابات حاضر شویم.
این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه مجلس دهم از ضعف مفرط برخوردار است، گفت: آمارها نشان داد که ۹۰ نفر از نمایندگان فعلی مجلس در همین هفته‌های گذشته رد صلاحیت شدند که به گفته دستگاه‌های نظارتی بیشتر آنها به خاطر فساد مالی بود.
شفیعی‌ها تصریح کرد: نمایندگان مجلس دهم دچار فروپاشی شده‌اند و با فروختن خود برای رسیدن به مناصب دنیایی، چشمان خودشان را بر روی حقیقت‌های جامعه بسته‌اند.
 

دبیر ائتلاف بزرگ پیروان ولایت قزوین تاکید کرد: اگر مردم در انتخابات امسال به درستی انتخاب نکنند، مجلس به عنوان ریل گذار اصلی سیاست‌های نظام به انحراف رفته و کشور تا چهار سال دیگر با کجی راه خودش را ادامه می‌دهد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی در استان قزوین در ادامه به دشمنی‌های آمریکا اشاره کرد و گفت: ما خواهان جنگ نیستیم، اما هیچ عقلی قبول نمی‌کند که دشمن ضربه‌ای آشکار بر نظامی وارد و طرف مقابل سکونت کند، به طور حتم ضربات بعدی که از ناحیه مقاومت خواهد بود، باید به حدی سخت باشد که دشمن بداند زمان بزن در رو تمام شده است.
شفیعی‌ها در ادامه به علل سانحه سقوط هواپیمای ایران به اوکراین پرداخت و اظهار داشت: وظیفه دولت در این میان شفاف سازی است و اگر دست دشمن در کار باشد باید با صراحت با مردم سخن گفت تا عاملان حادثه مجازات شوند.
این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه تاکنون شفافیت خوبی در جریان سقوط هواپیما قرار گرفته است، اظهار داشت: در هیچ کجای دنیا نمی‌توان در همان وهله اول و شرایط مقابله با دشمن، همه جریانات جنگی را به مردم انتقال داد، درحالی که کشور ما پس از سه روز از حادثه سقوط هواپیما به صورت شفاف با مردم سخن گفت.

دبیر ائتلاف بزرگ پیروان ولایت استان قزوین اضافه کرد: حادثه سقوط هواپیمای ایران به اوکراین، داغ عظیمی در دل مردم گذاشت، اما متاسفانه عده‌ای از طرفداران ضد ‌انقلاب‌، داخل کشور در میدان دشمن بازی کردند و در این میان نیز برخی سلبریتی‌ها و ورزشکاران با غفلت کاری به سمتی رفتند تا مراسم عزاداری به حاشیه رانده شود.

شفیعی ها با بیان اینکه پاسخ سپاه دستاورد عظیمی بوده و باید تبیین و تشریح شود، گفت: از جنگ جهانی دوم تاکنون هیچ کشوری نتوانسته بود به این شکل با صلابت به آمریکایی‌ها پاسخ دهد و این ضربه به همه دنیا نشان داد که تعرض هر یک از سران نظام همانند سردار سلیمانی چه واکنش سختی در پی دارد.
وی بر ترویج گفتمان شهید سردار سلیمانی در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: اگر امروز در مدیریت داخلی کشور مشکل داریم، به خاطر نبود گفتمان مدیریتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که گام برداشتن به این سمت باعث رونق و شکوفایی هرچه بیشتر خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: امروز لازم است که پایان نامه‌های دانشگاهی به بررسی سیر و سلوک سردار سلیمانی بپردازند و تحقیق کنند که چگونه فردی با چنین سابقه‌ای توانست در اعماق قلب مردم نفوذ پیدا کند.
شفیعی‌ها تشریح کرد: ۲۵ میلیون نفر از مردم استان‌های کشور در مراسم تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی حضور داشتند که نشان داد این سردار به علت کارهای خداپسندانه تا چه اندازه توانسته در اعماق جان و قلب مردم نفوذ کند.
وی یادآور شد: امروز به واسطه شهادت سردار سلیمانی، نخبگان آمریکایی و تحلیل‌گران جهان به تقبیح عمل آمریکا اقدام کرده و این حرکت را خطای بزرگی می‌دانند، تا جایی که برای سربازان و نظامیان آمریکایی، چنین اقدامی از سوی ایران و حملات موشکی ایران به پایگاه های نظامی عین الاسد حتی در ذهن هم قابل تصور نبود.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.