البرزی ها و دیگر هموطنان از جمعه 13 دی ماه بی قرارند و سیل اشک ها تمامی ندارد، هر صحنه از تصاویر سردار سلیمانی برای مردم یک خاطره است ، سرداری که تنها خداباوران اورا می شناسند و در سوگش اشک می ریزند.

او از نسل جوانانی بود که در دانشگاه دفاع مقدس دانش آموخته شده بود و درس شجاعت ، ایمان ، اخلاص و پاکدامنی را آموخته و تمرین کرده بود، در هیچ جناح و گروهی نمی گنجید و تنها باید او را در بین ستارگان جستجو کرد، او ستاره بود و می بایست  به کهکشان می رفت .

او از نسل عاشورائیان بود و می بایست در خانه اربابش حسین (ع) به آسمان می رفت و عاقبت هم همینطور شد. 

فرزند وطن به دامان خاک سپرده شد و گرگ ها هله هله سردادند، بی‌آنکه بدانند از دامان این شیرمرد، قاسم سلیمانی‌هایی متولد شدند که اجازه نخواهند خون این شیر مرد بزرگ پایمال شود.

هزاران تن از مردم عزادار استان البرز عصر امروز در سوگ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی  بار دیگر ناله سرزدند، مردم عزادار و انقلابی استان البرز و شهرستان کرج با در دست داشتن پرچم انتقام و عزا در خیابان‌های کرج حضور یافته و نشان دادند که اگر چه سلیمانی نیست اما یاران و فرزندانش، علم این شیرمرد را برافراشته و تا قیام مهدی موعود(عج) و رساندن آن به صاحب واقعی اش  در صحنه حاضر خواهند بود.

عصر و غروب پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸، کرج بار دیگرغرش مردمانی را دید که ۴۰ سال بر سر آرمان‌های خود جنگیدند، شهید دادند اما اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک این مرز و بوم به دست نامردمان بیفتد.

دسته های عزداری از میدان شهدا به سمت میدان سپاه کرج با سردادن شعارهای «مرگ برآمریکا» و «مرگ براسرائیل» حرکت کرده و همزمان با نماز مغرب و عشا در حسیینه عاشقان ثارالله کانون بسیج جوانان سپاه به مداحی، شعر خوانی و عزاداری پرداختند.

فرمانده امام حسن مجتبی (ع )البرز در این مراسم گفت: امروز مردم البرز یکی از حماسه های ماندگار را به تصویر کشیدند.
سردار سید یوسف مولایی با بیان اینکه  سردار شهید سلیمانی متعلق به امت اسلام و ایران بود، اظهار داشت: باید به درس ها و عبرت های این هفته ای که گذشت پرداخت.
وی اضافه کرد: کسی که خدا  او  را دوست داشته باشد محبتش را در قلب مردم می اندازد، افرادی چون شهید سلیمانی کسانی هستند که در برابر مومنان خاصع بودند، اما در برابر دشمن به شدت سختگیر هستند.
مولایی با بیان اینکه ده ها خصلت شهید موجب شد تا محبت شهید سردارسلیمانی در دل مردم بیفتد، گفت: کسی جرات نمی کرد که به آمریکایی ها بگوید بالای چشمتان ابرو، اما بعد از جنگ جهانی دوم دیدیم که چگونه موشک ها به سوی آنها پرتاب کردیم.
وی با بیان اینکه اجازه ندهیم که این پرچم به زمین بیفتد، خاطر نشان کرد: هفته ای که گذشت هفته درس ها و عبرت ها بود، به جز سوگواری و شادی که پس از حمله موشکی که داشتیم باید این درس ها وعبرت ها به خوبی بیان و تبیین شوند.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهپاد آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.