خیرالله رحمانی سه شنبه شب  در نشست شورای آموزش و پرورش که با حضور استاندار قزوین و معاون وزیر آموزش و پرورش برگزار شد با اشاره به ایام سوگواری حضرت زهرا(س) و شهادت سردار سلیمانی بیان کرد: امروز عزت و کرامت خود را مدیون شهدا هستیم و به فضل الهی امیدواریم بتوانیم ادامه دهندگان راه این عزیزان باشیم.

این مسوول گفت: امیدواریم با کمک خیران و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی کمبود فضای آموزشی در مناطق شمالی شهر قزوین مرتفع شود.
وی در ادامه با اشاره به آمار فرهنگیان استان، اظهار داشت : ۱۶ هزار عنصر ملکوتی در عرصه آموزش و پرورش و تربیت فرزندان این سرزمین فعالیت می کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش قزوین افزود: شاهد رونق فعالیت های مدارس غیر دولتی در استان هستیم و باید از ظرفیت های موجود در این بخش استفاده کنیم چرا که با بهره گیری از این پتانسیل قانونی می توان نرخ سرانه آموزش را بهبود بخشید. 
رحمانی تصریح کرد: باید بتوانیم با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و همچنین ظرفیت های موجود در آموزش و پرورش، مشکلات بخش های آموزشی را بهبود ببخشیم چرا که آموزش و پرورش درمانگاه همه دردهاست. 
وی افزود: برای توسعه کشور، راهی جز توجه به آموزش و پرورش نداریم و در همین راستا باید مدرسه و آموزش و پرورش را در اولویت امور خود قرار دهیم زیرا آینده جامعه در گرو مدرسه و سند تحول بنیادین است .
این مسوول خاطرنشان کرد: مصوبات خوبی در جلسات شورای آموزش و پرورش استان برای پیشبرد اهداف آموزشی داشته ایمبه طوری که در سال ۹۷، ۶۷۶ مصوبه و از ابتدای سال سال ۹۸ تاکنون نیز ۵۰۰ مصوبه داشتیم.
وی افزود: از مجموع  مصوبات نشست های شورای آموزش و پرورش استان در سال جاری حدود ۱۰۲ مصوبه آموزشی، ۱۰۵ مصوبه پرورشی، ۱۰۸ مصوبه پشتیبانی، ۷۱ مصوبه عمرانی،۱۷ مصوبه رفاهی، پنج مصوبه پژوهشی و سایر در دیگر موارد بوده است.
این مسوول  با اشاره به میزان هدایا و کمک‌های خیرین استان افزود: میزان هدایا و کمک‌های خیرین استان در سال گذشته ۲۰ میلیارد تومان بوده و  امسال تاکنون ۱۸ میلیارد تومان محقق شده و امیدواریم تا پایان سال به ۲۲ میلیارد تومان افزایش یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.