عیسی قبادی روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از کارفرمایان نمونه استان که در اتاق صنایع، معادن و کشاورزی قزوین برگزار شد، افزود: در شرایط فعلی جامعه، مشکلات بخش تولید و صنعت بر کسی پوشیده نیست و همه باید همدل و همراه برای حل مشکلات آنها تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: مسئولان و مردم شرایط امروز بخش تولید را درک می‌کنند و دست تک تک تولیدکنندگان را به عنوان جهادگران عرصه اقتصاد، می‌بوسند.

قبادی افزود: باید در این شرایط سخت و انکارناپذیر، بانک‌ها برای کمک به تولید کنندگان اقدام کنند و پشتیبان بخش تولید و حامی رونق اقتصادی کشور باشند.

این مسوول گفت: مشکل نقدینگی و مبادلات ارزی از عمده مشکلات بخش تولید است که حل آن به هم افزایی و همکاری بین دستگاه‌ها نیاز دارد.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از مشکلات واحدهای تولیدی مربوط به امور بیمه است، افزود: تامین اجتماعی دلسوزانه در جهت معوقات بخش تولید وارد شود تا چراغ بخش تولید روشن بماند و برای حمایت از صنایع گام‌های جدی برداشته شود.

قبادی گفت: مشکلات تولیدکنندگان در حوزه مالیات نیز باید با درایت حل شود تا هم دغدغه فعالان این بخش کاهش یابد و هم به درآمدهای دولتی در این شرایط ضرر وارد نشود.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی و ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.