سرپرست فرمانداری قزوین گفت: زنان قزوین در حوزه اقتصاد و صنعت پابه‌پای مردان رقابت کرده و حتی عملکرد موفق‌تری از آنها داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد شفیعی امروز شنبه در نشست مشترک زنان بازرگان، کارآفرین و فعال اقتصادی قزوین با مدیران استان که در فرمانداری قزوین برگزار شد، افزود: مهمترین مشکلی که امروزه زنان با آن روبه‌رو هستند نبود باور در جامعه نسبت به توانمندی زنان است.

وی اضافه کرد: ظرافت و صبوری زنان در کنار مدیریت آنها باعث شده تا بهتر بتوانند مواد قانونی را پیدا کرده و برای حل مشکلات اقدام کنند. یکی از موضوعاتی که در حوزه فعالیت زنان کارآفرین و فعال اقتصادی باید مورد توجه قرار گیرد، تسهیل فرآیند تولید و رفع موانع است.

این مسئول تصریح کرد: مدیران تامین اجتماعی، مالیات و گمرک باید با وجود قوانین دست و پاگیر تمام تلاش خود را برای مساعدت و تعامل هرچه بیشتر با زنان فعال اقتصادی به کار گیرند.

سرپرست فرماندار قزوین با بیان اینکه مشکلات مالیاتی شرکت‌ها و کارگاه‌های تولید باید به صورت موردی بررسی شود، اظهار داشت: برای رفع موانع تولید مقررات جدیدی از سوی مدیران دستگاه‌های متولی وضع شده که امیدواریم این رویکرد مثبت ادامه داشته باشد.

شفیعی خاطرنشان کرد: تشکیل چنین نشست‌هایی بسیار مثبت و سازنده است و به جامعه ثابت می‌کند که زنان تا چه میزان از توانمندی بالایی برخوردار هستند.

سرپرست فرمانداری قزوین با بیان اینکه بازدیدهای میدانی از محل فعالیت زنان کارآفرین افزایش می‌یابد، یادآور شد: امیدواریم با برگزاری نشست‌های بعدی برای حل مشکلات این قشر از بانوان گام‌های بلندی برداشته شود و تمامی ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی بانوان استان به منصه ظهور برسد.

در استان قزوین 300 زن کارآفرین و فعال اقتصادی حضور دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.