منوچهر حبیبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هیات‌های اجرایی بر اساس روزشمار انتخابات، کار بررسی صلاحیت‌ها را تا ساعت ۲۴ روز گذشته به اتمام رساندند.

وی گفت: داوطلبانی که صلاحیت آنها احراز نشده است از فردا به مدت چهار روز فرصت دارند که به هیات‌های نظارت مراجعه کرده و اعتراض خود را ثبت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین ادامه داد: هیات‌های نظارت از دوم دی ماه کار بررسی صلاحیت‌ها را آغاز خواهند کرد و ظرف مدت ۲۰ روز نتایج نهایی بررسی صلاحیت‌ها را به فرمانداری‌ها ابلاغ می‌کنند.

وی با اشاره به تعداد متقاضیان برای نامزدی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان، گفت: در مجموع ۲۲۴ نفر از سه حوزه انتخابیه استان نام نویسی کرده که از این تعداد ۱۹۸ تن مرد و ۲۶ نفر زن بودند.

حبیبی ادامه داد: انتخابات یک رخداد عظیم و پروژه ای ملی است و ۲۰ هزار نفر دست اندرکار، امر انتخابات را رصد می‌کنند و همه باید برای مشارکت حداکثری مردم در آن تلاش کنیم.

استان قزوین با سه حوزه انتخابیه قزوین-آبیک- البرز، آوج-بویین زهرا و تاکستان دارای چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی بوده که سهم حوزه نخست ۲ نماینده و دیگر حوزه‌ها یک نماینده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.