حجت‌الاسلام سید قریش موسوی روز یکشنبه در پنجمین اجلاس استانی نماز که با عنوان نماز و مدرسه برگزار شد، اظهار داشت: بهتر است از کمک‌ها و ظرفیت‌های خیرین برای ساخت این نمازخانه‌ها استفاده شود.

وی ادامه داد:  همچنین حضور روحانیون با نشاط و به روز نیز می‌تواند در پر رنگ‌تر شدن نماز بین نوجوانان کمک کننده باشد.

رییس ستاد اقامه نماز قزوین افزود: اجلاس استانی نماز علاوه بر شهر قزوین در سایر شهرستان‌های استان و اکثریت ادارات قزوین برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام موسوی عنوان کرد: شعاع وجودی اجلاس نماز سراسر استان قزوین را فرا گرفته و امید است که برپایی این اجلاس توجهات را بیش از گذشته به اقامه نماز جماعت جلب کند. 

مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون و نماز تصریح کرد: لازم است که خود مدیران و معاونین مدرسه نیز به موضوع نماز توجه جدی داشته باشند زیرا حضور مستمر کادر مدرسه در نمازخانه، می‌تواند دانش آموزان را به نماز جذب کند.

حجت‌الاسلام موسوی عنوان کرد: خانواده‌ها نیز نقش موثری در جذب نوجوانان به موضوع نماز دارند و نباید از این موضوغ غفلت کرد.

مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون و نماز با اشاره به اینکه مدیران تلاش می‌کنند تا رتبه‌های برتر را در حوزه کاری خود کسب کرده و همچنین پیشرفت و آبادانی استان در اولویت کاریشان قرار دارد، اظهار داشت: همانگونه که شهرها آباد می‌شود لازم است که دل‌ها نیز با اقامه نماز آباد شود.

وی همچنین گفت: بسیاری از مدیران عضو افتخاری مجموعه‌های ورزشی هستند در حالی که بهتر است در کنار دیگر فعالیت‌های خود یاور نماز شده و عضو افتخاری هیئت امنای یک مسجد نیز باشند. 

در پایان اجلاس استانی نماز ۲۴ دستگاه مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.