حجت الاسلام نورالله قدرتی روز شنبه با تشریح وضعیت مطالبات کارگران شرکت های ریسندگی مه نخ، فرنخ و نازنخ گفت: با اجرای تصمیمات ستاد مقاومتی استان قزوین جهت تعیین تکلیف وضعیت طلب کارگران این شرکت، پس از گذشت 16 سال بالغ بر  200 میلیارد ریال از مطالبات آنان پرداخت گردید.

وی افزود: اموال شرکت در رهن بانکها و ادارات بوده است و این امر پرداخت مطالبات کارگران شرکت را با مشکل مواجه نموده بود اما به لحاظ اینکه طلب کارگران جزو دیون ممتازه شرکت بوده با تصمیم ستاد اقتصاد مقاومتی استان به استناد مواد قانونی متعدد سوله های داخل شرکت، آهن آلات و سایر اموال مشابه به فروش رسید.

حجت الاسلام قدرتی با اشاره به فعال بودن تولید در این شرکت گفت: در پرداخت مطالبات کارگران این نکته مهم هم در نظر گرفته شد که تولید شرکت با مشکل مواجه نشود، مدت مدیدی است که شرکتهای مه نخ و نازنخ غیرفعال می باشند، اما شرکت فرنخ همچنان مشغول تولید است.

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت :  عدم توجه به تقاضای کارگران طلبکار سبب نارضایتی بیشتر و اعتراضات جمعی در سطح شهر و مواردی از این دست می گردد که متاسفانه سوء استفاده افراد و گروههای ضد نظام را به همراه دارد، علاوه بر این عرصه برای مدیریت شرکت نیز تنگ شده و در نهایت تولید با مشکل مواجه می گردد که خواست ما قطعا این نبوده و نمی باشد.

وی یادآورشد: دوره جدید قوه قضاییه که دوره تحول نامگذاری شده فرصت خوبی برای کمک به واحدهای تولیدی است که بر اثر تحریم‌ها و اهمال و سهل انگاری برخی مسئولان دچار مشکل شده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.