منوچهر حبیبی روز چهارشنبه در کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد استان قزوین اظهار داشت: افرادی که درگیر مصرف مواد مخدر می‌شوند به پوچی رسیده و حاضر هستند که هر جرمی را مرتکب شوند.
وی افزود: پیشگیری از اعتیاد اصلی‌ترین موضوعی است که باید به آن پرداخته شود زیرا در این صورت جلوی رخداد بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی گرفته می‌شود.
حبیبی با بیان اینکه آگاه سازی مردم در پیشگیری از اعتیاد بسیار حائز اهمیت خواهد بود، عنوان کرد: بسیاری از نوجوانان در مورد مواد مخدر گل اطلاعات کافی ندارند و تصور می‌کنند که این ماده مخدر اعتیاد آور نیست‌.
حبیبی خاطرنشان کرد: محیط خانواده و اجتماع نیز در به دام افتادن نوجوانان و جوانان به اعتیاد بسیار موثر است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با اشاره به اینکه طلاق تبعات فراوانی را در جامعه به همراه خواهد داشت، تصریح کرد: گاها فرزندان خانواده‌های درگیر طلاق، دچار مصرف مواد مخدر می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه عمده اغتشاشات اخیر نیز در مناطق حاشیه‌ای شهر بود، گفت: افرادی که درگیر آسیب‌های اجتماعی شدید و اعتیاد بودند بیشترین آمار اغتشاش گران را به خود اختصاص می‌دادند.
حبیبی عنوان کرد: لازم است که دستگاه‌های متولی به وظایف خود عمل کنند زیرا در صورت عمل درست به وظایف، این مشکلات به شدت کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.