آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز دوشنبه در دیدار با فرماندهان و نخبگان بسیجی با اشاره به اینکه تهدیدات دشمن برای ما تبدیل به فرصت شده است،اظهار داشت: درگذشته دشمن با تحمیل جنگی هشت‌ساله به میهن اسلامی تلاش کرد تا کشور ما را از آن خود کند اما ملت ما با توکل به خداوند و تحت فرمان بنیان‌گذار کبیر انقلاب توانستند دشمن را از خاک بیرون کنند.

وی افزود: دشمنان فکر می‌کنند که می‌توانند به اسلام و ایران خدشه‌ای وارد کنند درحالی‌که باید بدانند هرگاه توطئه‌ای را برنامه‌ریزی کرده‌اند پروردگار مکرشان را به خودشان برگردانده و دقیقاً از همان نقطه ضربه می خورند.

امام جمعه قزوین گفت: قدرت ایران پس از جنگ تحمیلی به‌قدری افزایش‌یافته است که امروز کانون‌های ضد امنیت استکباری جرئت نمی‌کنند اقدامی علیه امنیت کشور انجام دهند.


بسیجیان در خط مقدم مبارزه با فساد هستند
امام‌جمعه قزوین در ادامه با اشاره نقش بسیج در مقابله با توطئه های دشمن،گفت: بسیجیان نخستین افرادی هستند که با مفاسد، دروغ و رانت‌خواری مبارزه کرده و از منفعت‌طلبی دوری می‌کنند.

نماینده ولی‌ فقیه در استان قزوین اظهار داشت: بسیجیان کاملاً صادقانه و بی منت به خدمت‌رسانی به اقشار مختلف جامعه می‌پردازند و این رفتارهای صحیح تقویت اعتماد ملی را در پی دارد.

وی با بیان اینکه سیج از متن جامعه برخاسته است،تصریح کرد: مردم تحت تاثیر فعالیت‌های بسیج قرارگرفته‌اند زیرا این قشر از جامعه توانسته است در موضوع امنیت و سازندگی اقدامات موثری را برای مردم انجام دهد.

امام‌جمعه قزوین اظهار داشت: امروز شرایطی به وجود آمده است که مردم به‌درستی فرصت درک امنیت موجود در کشور، جایگاه رهبری و جایگاه بسیج را پیدا کرده‌اند.

آیت‌الله عابدینی با اشاره به اینکه مهم‌ترین وظیفه امروز بسیجیان مقابله با فتنه‌گری‌های دشمنان است، خاطرنشان کرد: بسیجیان باید علاوه بر اینکه با دشمنان بیرونی مقابله می‌کنند، نفس خود را نیز تزکیه نمایند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تصریح کرد: این قشر غیور جامعه باید مبانی دینی خود را بشناسد و با قرآن کریم انس بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه منشور بسیجی بودن، قرآن، سیره و سنت اهل‌بیت(ع) است و افرادی که این منشور را به‌درستی درک کنند به معنای واقعی کلمه بسیجی خوانده می‌شوند، خاطرنشان کرد: لازم است که بسجییان بیش از گذشته خود را با فرمایشات رهبر کبیر انقلاب اسلامی هماهنگ کنند تا آماده تر از گذشته برای دفاع از انقلاب و آرمان ها گام بردارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.