رئیس سازمان جهاد دانشگاهی گیلان گفت: تخصصی محور شدن فعالیت های سازمان جهاد دانشگاهی گیلان در دستور کار است.

به گزارش ایسنا- منطقه گیلان، فریبرز جمالزاد امروز در دیدار کارکنان سازمان جهاددانشگاهی گیلان با نماینده ولی فقیه در استان که بمناسبت سالروز تشکیل این سازمان انجام گرفت؛ با اشاره به سهم پایین میانگین کشوری در حوزه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان، اظهار کرد: یکی از راه های افزایش این سهم تخصصی شدن محور فعالیت های این سازمان است.

وی با عدم تعادل فعالیت ها در دو حوزه آموزش و پژوهش؛ همسان سازی سهم درآمدی و همچنین کارآیی لازم را یکی از اهداف مهم سازمان جهاددانشگاهی گیلان عنوان کرد.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی گیلان با اشاره به فعالیت های جهاد دانشگاهی در حوزه محیط زیست گفت: خدمت رسانی پژوهشکده محیط زیست فقط در حوزه استان گیلان نیست بلکه سراسر کشور را شامل می شود؛ و متاسفانه در حوزه فعالیت های پژوهشی در استان خود مظلوم واقع شده ایم.

جمالزاد، با اشاره به بیانیه «گام دوم انقلاب» گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب تکیه بر پژوهش و دانش، جوان گرایی، جهادی کار کردن و پژوهش محوری از تاکیدات مقام معظم رهبری است که در سرلوحه فعالیت کار جهادگران قرار خواهد گرفت؛ زیرا نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب نشان می‌دهد که جهاددانشگاهی در بطن این بیانیه قرار دارد.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی گیلان با اشاره به تاکیدات رهبری که امروز نسبت به توان داخلی باور ایجاد شده است، گفت: امروز این خودباوری و توان در جامعه شکل گرفته است و از ظرفیت جهادگران در حوزه های مختلف استفاده می شود.

جمالزاد به دیدار اخیر رییس جمهور با جهادگران جهاددانشگاهی اشاره کرد و افزود: رییس جمهور در این دیدار تاکید کردند که دامنه فعالیت های جهاد باید محدود و تخصصی شود. 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.